کد خبر : 1338125 | 12 تیر 1395 ساعت 20:54 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی‌صربستان:از بازیکنانم راضی نیستم

سرمربی تیم ملی والیبال صربستان با بیان اینکه نباید از احساسم حرفی بزنم، گفت: خیلی ناامید هستم چون علاوه بر نتیجه‌ای که در ۲ مسابقه‌ای که در تهران برگزار کردیم، بازیکنانم عملکرد ضعیفی هم داشتند.

سرمربی‌صربستان:از بازیکنانم راضی نیستم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فدراسیون والیبال، نیکولا گاربیچ در نشست خبری بعد از مسابقه با آرژانتین افزود: بیشتر از نتیجه مسابقه از عملکرد بازیکنانم ناراحت هستم و انتظار نداشتم این گونه ناامیدم کنند.

 

وی با بیان اینکه در جایگاهی نیستیم که با یک تیم خوب بازی کنیم و با یک تیم بد بازی کنیم، تصریح کرد: باید در تمام دیدارها خوب بازی کنیم، اما متاسفانه این اتفاق در این مسابقه رخ نداد. امیدوارم در مسابقه فردا، آنطور که در ست سوم مسابقه با ایران بازی کردیم، نباشیم.

 

سرمربی تیم ملی والیبال صربستان درباره استفاده نکردن از کاپیتان تیمش در مسابقه با آرژانتین گفت: دراگان استانکویچ به خاطر مصدومیت جزئی در این مسابقه بازی نکرد، اما از عملکرد او راضی هستم و می‌خواستم در این مسابقه به او استراحت دهم. از حدود یک سال پیش این مصدومیت را دارد، اما امیدوارم در مرحله نهایی لیگ جهانی بازی کند.

 

دراگان استانکوویچ کاپیتان صربستان گفت: چیز خاصی برای گفتن ندارم زیرا بازی را خیلی بد شروع کردیم. به نظر می‌رسید خیلی راحت به پیروزی برسیم، اما نتوانستم کار خود را در میدان اجرا کنیم و نتیجه موردمان را به دست بیاوریم.

دیدگاه‌ها