کد خبر : 1338202 | 13 تیر 1395 ساعت 08:40 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

فرانسه-ایسلند؛چه‌کسی‌به‌مهمانی‌ژرمن‌هامی‌رود؟

دو تیم فرانسه و ایسلند، امشب در آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی یورو 2016 به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

فرانسه-ایسلند؛چه‌کسی‌به‌مهمانی‌ژرمن‌هامی‌رود؟

به گزارش "ورزش سه"، تکلیف آخرین تیم نیمه نهایی امشب و با دیدار فرانسه میزبان مقابل شگفتی ساز رقابت ها، ایسلند، مشخص خواهد شد.

 

 

1122582


فرانسه


شاگردان دیدیه دشان در مرحله گروهی با 2 پیروزی و 1 تساوی به دور بعد صعود کردند و در مرحله یک چهارم به سختی موفق به شکست دادن ایرلند شدند و حالا در این مرحله حضور دارند. هر 3 پیروزی فرانسه در این جام به سختی حاصل شده است. دو پیروزی اول پس از دقیقه 87 و پیروزی مقابل ایرلند در حالی به دست آمد که ایرلند عملکرد بسیار خوبی داشت و شانس خوبی نیز برای کسب پیروزی داشت. با این حال امتیاز میزبانی می‌تواند خیلی به کمک شاگردان دشان باشد و باید دید آیا آنها در مرحله بعد حضور خواهند داشت یا نه. عادل رامی و کانته بد لیل محرومیت قادر به همراهی تیمشان نخواهند بود.

 

 

1123097


ایسلند


پدیده رقابت‌ها تا به اینجای کار عملکرد بسیار خوبی داشته است. آنها در مرحله گروهی دو تساوی مقابل پرتغال و مجارستان کسب کردند و با شکست دادن اتریش به دور یک هشتم نهایی صعود کردند، جایی که به مصاف انگلیس رفتند. در حالی که کمتر کسی شانسی برای ایسلند قائل بود، آنها موفق شدند 2-1 سه شیرها را شکست داده و به مرحله یک چهارم نهایی برسند. همین موضوع می‌تواند برای بازیکنان فرانسه دلهره آور باشد و تمرکز آنها را در جریان بازی به هم بزند. ایسلند محروم و مصدومی برای این بازی ندارد.

 

ترکیب احتمالی:

 

1124094

دیدگاه‌ها