کد خبر : 1338230 | 13 تیر 1395 ساعت 11:11 | 7.1K بازدید | 1 دیدگاه

فوتبال ایران یک سرو گردن از آسیا بالاتر است

کولیبالی: می‌خواهم با سپاهان هم قهرمان شوم

مدافع اهل مالی هدفش از پیوستن به تیم محبوب اصفهان را کسب دومین قهرمانی متوالی در لیگ برتر ایران دانست.

کولیبالی: می‌خواهم با سپاهان هم قهرمان شوم

به گزارش "ورزش سه"، موسی کولیبالی مدافع اهل مالی که بعد از سه فصل همکاری با عبدا.. ویسی در استقلال خوزستان با این مربی راهی اصفهان شد هدفش از پوشیدن پیراهن سپاهان را کسب دومین قهرمانی متوالی ایران این بار با تیم جدیدش دانست.


کولیبالی در همین ارتباط  گفت: همیشه دوست داشتم در تیم های بزرگ تر ایران بازی کنم و خوشحالم که این اتفاق الان در سپاهان برایم افتاده است و امیدوارم که بتوانم دومین جام قهرمانی ام در این رقابت ها را با تیم جدیدم کسب کنم».


او ادامه داد: «من پیشنهاداتی از چند کشور دیگر هم داشتم اما فوتبال ایران یک سر و گردن از فوتبال آسیا بالاتر است.باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران دارای بازیکنان حرفه ای هستند و همین مساله باعث شده است فوتبال ایران جایگاه خوبی در آسیا داشته باشد.فوتبال در کشورهایی مانند قطر و امارات به اندازه ایران طرفدار ندارد و سطح فوتبال ایران را نمی توان با این کشورها قیاس کرد».


مدافع جدید سپاهانی ها در ادامه تصریح کرد: «تعدادی از چهره های فوتبال ایران در جهان شناخته شده اند و این نشان می دهد فوتبال ایران در چه جایگاهی قرار گرفته است.من هم در این چند سال که برای استقلال خوزستان بازی کردم توانستم پیشرفت کنم و امیدوارم که این روند را با تیم جدیدم در اصفهان هم ادامه بدهم و خواسته های کادر فنی و طرفداران را برآورده کنم».


کولیبالی در پایان گفت: «سپاهان تیمی بزرگ و ریشه دار در اصفهان و ایران است که طرفداران زیادی دارد. سال قبل نتایج خوبی نگرفت و همین کمی کار را برای ما سخت می کند چون باید خاطرات تلخ آن روزها را از یاد طرفداران ببریم. عبدا.. ویسی تیم خوبی بسته و ما امیدواریم که با حمایت طرفداران مان بتوانیم فصلی درخشان برای سپاهان و فوتبال اصفهان رقم بزنیم».

دیدگاه‌ها