کد خبر : 1338235 | 13 تیر 1395 ساعت 11:32 | 29.8K بازدید | 0 دیدگاه

قرارداد من میلیاردی نیست

ابراهیمی: هواداران به شهباززاده توهین نمی‌کنند

هافبک دفاعی استقلال از تمدید قرارداد با این باشگاه ابراز رضایت کرد.

ابراهیمی: هواداران به شهباززاده توهین نمی‌کنند

به گزارش "ورزش سه"، امید ابراهیمی بعد از ثبت قراردادش به خبرنگاران گفت:  مشکلی بابت امضای قرارداد نبود. خدا را شکر و خوشحالم که به عنوان یک بازیکن فوتبال این افتخار را دارم که باز هم پیراهن تیم بزرگ استقلال را بر تن کنم و به این موضوع افتخار می‌کنم.

او ادامه داد:‌استقلال امسال از نظر بازیکن و فنی خوب بسته شده و امیدوارم با تلاش بچه‌ها و کادر فنی و البته مدیریت باشگاه شرایطی به وجود بیاید که هواداران را خوشحال کنیم چرا که هواداران در این چند سال سختی‌های زیادی را متحمل شده و خیی اذیت شدند.

هافبک استقلال در مورد حضورش در جمع آبی پوشان هم گفت:افتخار می‌کنم که پیراهن استقلال را به تن می‌کنم و دوست دارم امسال فصل متفاوتی باشد. تیم خوبی بسته شده و همراه با مدیریت و حمایت اسپانسر و کادر فنی تلاش می‌کنیم تا نتیجه خوبی بگیریم.


ابراهیمی در مورد اینکه گفته می شود پیشنهادی از قطر نداشته و به همین دلیل قراردادش را تمدید کرده هم گفت:  پیشنهاد داشتم و خودم تصمیم گرفتم که در استقلال بمانم. از استقلال با من تماس گرفتند و به این جمع‌بندی رسیدم که در این تیم بمانم. با دوستانم هم مشورت کردم و وقتی خوب فکر کردم تصمیم به ماندن گرفتم و قراردادم را امضا کردم. پیشنهاداتی داشتم اما خودم تصمیم گرفتم بمانم و اگر فکر می‌کنید قراردادم میلیاردی است می‌توانید دفتر هیأت فوتبال و مبلغ ثبت شده را ببینید.

هافبک استقلال در مورد اینکه آیا در پیشنهادهایش از قطر  با بن‌بست روبرو شد که با استقلال قراردادش را تمدید کرد هم گفت: بن‌بست نخوردم بلکه این تصمیم خودم است چون دوست دارم در استقلال بمانم. منصوریان هم تازه به این تیم آمده و با یکدیگر صحبت کردیم. استقلال تیم بزرگی است. این تیم را قلبا دوست دارم و امیدوارم سال خوبی داشته باشیم.


او در مورد حضور شهباززاده در لیگ ترکیه هم می گوید: هواداران ما یک مقدار احساسی هستند. بازیکن زمانی که در تیم حضور داشته با جان و دل زحمت کشیده و این رفتارها درست نیست. شهباززاده پسر بسیار خوبی است و برای استقلال خوب بازی می‌کند. او اگر امسال در استقلال هم نباشد هواداران دوستش دارند و از او حمایت می‌کنند.

دیدگاه‌ها