کد خبر : 1338472 | 14 تیر 1395 ساعت 10:21 | 17.5K بازدید | 0 دیدگاه

استارت نفتی‌ها در ورزشگاه ساصد

هنوز اوضاع در باشگاه نفت سرو سامان نگرفته اما با این حال بازیکنان باقیمانده در تیم استارت فصل جدید خود را در ورزشگاه ساصد زدند.

استارت نفتی‌ها در ورزشگاه ساصد

به گزارش "ورزش سه"، در این چند سال همه عادت داشتند شروع تمرینات نفت تهران را در ورزشگاه اختصاصی این باشگاه در تهرانسر ببینند اما با واگذاری تیم به بخش خصوصی بازیکنان این تیم مثل سایر باشگاه های به اصطلاح حرفه ای خانه به دوش شدند! و برای آغاز تمرینات خود دردسرهای زیادی به جان خریدند.


در شرایطی که هنوز ابهامات زیادی در خصوص آینده باشگاه نفت و فعالیت هایش وجود دارد بازیکنان باقیمانده در این تیم با درخواست بزرگان نفت از دو روز قبل بدون این که مقدمات آغاز تمرینات فراهم باشد در ورزشگاه ساصد نوبنیاد دور هم جمع شده و استارت فصل جدید را زدند بلکه با این حرکت کمی نگاه ها را متوجه خود کنند که باید هر چه زودتر تکلیف تیم را مشخص کنند.


نزدیک به 10 تا 12 بازیکن در این تمرینات حضور داشتند و بیشتر کارهای بدنی و تمرینات هوازی را در دستور کار قرار دادند به این امید که شرکت بهنام پیشرو کیش بنا به وعده هایی که در نشست با آنها داده بود، عمل کرده و زمینه را برای حضور پرقدرت نفت در لیگ شانزدهم فراهم کند.

دیدگاه‌ها