کد خبر : 1338592 | 14 تیر 1395 ساعت 15:13 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

ناظم‌الشریعه :

برنامه‌ریزی لیگ روند تیم ملی را مختل می‌کند

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با تاکید براینکه از برنامه ریزی لیگ برتر رضایت ندارد،گفت: این برنامه در روند برنامه های آماده سازی تیم ملی خلل ایجاد می کند.

برنامه‌ریزی لیگ روند تیم ملی را مختل می‌کند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فدراسیون فوتبال، «محمد ناظم الشریعه» درخصوص روند آماده سازی تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان که شهریور ماه به میزبانی کلمبیا برگزار می شود، تصریح کرد: مرحله چهارم اردوی آماده سازی از روز جمعه 18 تیرماه آغاز می شود.وی با اشاره به اینکه لیگ برتر فوتسال مردادماه آغاز می شود و بازیکنان تیم ملی در شرایط مطلوبی قرار ندارند، گفت: باید بدانیم برای چه هدفی به جام جهانی می‌رویم، اینکه تنها برای صعود از گروه تلاش می کنیم و یا اینکه قصد داریم در جمع 4 تیم برتر جهان باشیم.

 

سرمربی ایران خاطر نشان کرد: اگر به دنبال موفقیت در جام جهانی هستیم باید طبق اصول پیش برویم، چراکه معتقدم تنها حضور بازیکنان در اردوهای تیم ملی کفایت نمی کند.ناظم الشریعه ادامه داد: تیمی مانند ژاپن که نتوانسته به جام جهانی صعود کند، اکنون اردوهای خارجی برگزار می کند اما تنها برنامه ما این است که اواخر مردادماه به تایلند رفته و در تورنمنتی که با حضور قزاقستان، مصر و تایلند برگزار می شود، شرکت کنیم.

 

ناظم‌الشریعه درباره جلسه خود با محمدرضا ساکت مدیر تیم های ملی،گفت: درباره برنامه های آینده تیم ملی و شرایط بازیکنان صحبت های لازم را انجام دادیم و دنبال راهکار جدیدی برای برطرف کردن مشکلات هستیم تا تدارک مناسبی برای تیم ایران در نظر بگیریم.وی با اشاره به اینکه حضور موفق تنها با برگزاری دیدارهای تدارکاتی مقدور نیست، بیان داشت: اکنون فقط انگیزه بالای نفرات می تواند محرک ما برای موفقیت در این رقابت باشد. ناظم الشریعه عنوان کرد: همچنین نشستی را با سید رضا افتخاری مسوول کمیته فوتسال کشور داشتیم و مقرر شد پس از تورنمنت تایلند، اردوی تدارکاتی در مشهد برگزار کنیم و دیدار دوستانه ای نیز با تیم ملی فوتسال ازبکستان داشته باشیم.

 

سرمربی تیم ملی فوتسال تاکید کرد: اگر مسابقات لیگ از تیرماه شروع می‌شد ما این امکان را داشتیم که یک تورنمنت دیگر برای تیم ملی تدارک ببینیم تا با خیال راحت به جام جهانی برویم. وی عنوان کرد: لیگ برتر از ششم مرداد شروع شود و به مسئولان اثرات نامطلوب این برنامه ریزی را یادآوری کرده‌ام و گفته‌ام که از این برنامه راضی نیستم.تیم ملی فوتسال ایران خود را برای شرکت در جام جهانی فوتسال 2016 که از 20 شهریور تا 10 مهر به میزبانی کلمبیا برگزار می شود، آماده می کند.شاگردان ناظم الشریعه در مرحله مقدماتی این رقابت ها و در گروه F باید به مصاف تیم های اسپانیا، مراکش و جمهوری آذربایجان بروند.

دیدگاه‌ها