کد خبر : 1338601 | 14 تیر 1395 ساعت 15:37 | 98.6K بازدید | 7 دیدگاه

کاپیتان کی روش در تبریز

آندرانیک تیموریان به ماشین‌سازی پیوست

کاپیتان تیم‌ملی با عقد قراردادی یکساله راهی تبریز شد تا با رسول خطیبی همکاری کند.

آندرانیک تیموریان به ماشین‌سازی پیوست

به گزارش "ورزش سه"، آندرانیک تیموریان که زمزمه حضورش در پیکان شنیده می‌شد بعد از توافق با مسئولان ماشین‌سازی راهی تبریز شد. او که یکی از چهره‌های جذاب نقل و انتقالات محسوب می‌شد، در نهایت با توافق با مسئولان تراکتورسازی و همچنین رسول خطیبی راهی این تیم شد تا سومین سال حضورش در تبریز را تجربه کند.


او پیش از این یکبار با رسول خطیبی و یک بار نیز با فراز کمالوند به همراه تراکتورسازی در لیگ به فعالیت پرداخته بود و این سومین تجربه‌اش در تبریز و این‌بار با ماشین‌سازی خواهد بود. کاپیتان تیم‌ملی که در فصل گذشته با جدایی از ام‌صلال به فوتبال ایران بازگشته بود، بعد از نیم فصل حضور در سایپا در پایان لیگ پانزدهم و در میان گزینه‌هایی که داشت در نهایت تصمیم گرفت با ماشین‌سازی به فوتبال خود ادامه دهد.


این در حالی است که تبریزی‌ها در دو فصل گذشته به همراه تیموریان خاطرات خوبی در ذهن دارند و باید دید کاپیتان 33 ساله تیم کی‌روش در جمع ماشین‌سازی که جزو تیم‌های پرستاره لیگ شانزدهم محسوب می‌شود چه عملکردی از خود بجای خواهد گذاشت.

 

مروری بر کارنامه آندرانیک تیموریان:

 

آندرانیک تیموریان (نام کامل: آندرانیک تیموتیان سامرانی) برادر کوچک‌تر سرژیک و کاپیتان امروز تیم ملی که به زودی به عنوان عضو ششم خانواده صدتایی‌های تیم ملی اعلام می‌شود برای دوازدهمین بار در فوتبال حرفه‌ای خود تیم عوض کرد.

1-امیدهای استقلال: تا 1381
2-عقاب تهران: تا 83
3-ابومسلم: تا 85
4-بولتون انگلستان: تا 87
5-فولام انگلستان: تا 89
6-بارنزلی انگلستان: در سال 88*
*آندو در سال 88 به طور قرضی به بارنزلی رفته و تا پایان قرار دادش با فولام به طور قرضی در بارنزلی حضور داشت.
7-تراکتورسازی تبریز: تا سال 90
8-استقلال تهران: او در فصل 90 برای استقلال بازی کرد که دومین حضورش در این تیم بود البته او در رده امیدها برای استقلال بازی کرده بود.
9-الخریطات قطر: تا سال 92
10-استقلال: نیم فصل اول سال 93(سومین حضور در استقلال و دومین حضور در این تیم در رده بزرگسالان)
11-تراکتورسازی تبریز: نیم فصل دوم 93(دومین حضور در تراکتورسازی)
12-ام صلال قطر: نیم فصل اول 94
13-سایپا: نیم فصل دوم 94
14-ماشین سازی تبریز
***در رده بزرگسالان او 12 بار تغییر تیم داده است و با احتساب 2 دوره حضور در استقلال و 2 دوره حضور در تراکتورسازی باید گفت او در ماشین سازی یازدهمین تیم دوران حرفه‌ای فوتبالش را تجربه خواهد کرد.

دیدگاه‌ها