کد خبر : 1339394 | 19 تیر 1395 ساعت 12:30 | 113.9K بازدید | 0 دیدگاه

یادداشت:

رونالدو-گریزمان، وقت انتقام برای GR7

دقایق ابتدایی نیمه دوم فینال لیگ قهرمانان و اعلام پنالتی به نفع اتلتیکو مادرید. گریزمان با خونسردی همیشگی پشت ضربه قرار گرفت اما توپ را به تیرک دروازه کیلور ناواس کوبید.

رونالدو-گریزمان، وقت انتقام برای GR7

 

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو البته سی دقیقه بعد توانست گل تساوی را به رئال بزند و حتی گریزمان در ضیافت پنالتی ها موفق شد ناکامی خود در جریان بازی را جبران کند اما همچون سال 2014، جام به خانه رئالی ها رفت تا گریزمان حسرت آن پنالتی از دست رفته خود در جریان بازی را بخورد.

با پنالتی ای که رونالدو برای رئال به گل تبدیل کرد، گریزمان و یارانش در حسرت دوباره لیگ قهرمانان باقی ماندند. پایان مسابقه، شادی رونالدو و هم تیمی هایش بود و اشک گریزمان و دیگر ستاره های اتلتیکو. او شاید هرگز خود را بخاطر آن پنالتی نبخشد اما یک ماه و نیم بعد، گریزمان فرصتی جدید برای انتقام پیدا کرده است.

 

1125074

 

GR7: شش گل زده در یورو 2016 برای گریزمان. او بهترین بازیکن یورو تا بدینجا بوده، بدون شک. گریزمان شب گذشته قهرمان فرانسوی ها بود و با دو گلی که به آلمان زد باعث صعود خروس ها به فینال یورو شد. فرانسه 13 گل تا بدینجای رقابت ها به ثمر رسانده که تقریبا نیمی از این گل ها توسط گریزمان به ثمر رسیده است. فرانسه تنها یک گل دیگر نیاز دارد تا با رکورد گلزنی هلند سال 2000 برابری کند و شاید در فینال بدین مهم نیز دست یابد.

بازی آلمان-فرانسه در نیمه اول در حال اتمام بود که شواینی مرتکب پنالتی بی موردی شد. گریزمان پشت توپ قرار گرفت اما نه خاطره بد فینال لیگ قهرمانان و نیز حضور دیواری چون نویر درون دروازه آلمان، هیچکدام باعث نشدند تا تمرکز او به هم بخورد و بر خلاف جهت نویر توپ او به گل تبدیل شد.

 

1125176

 

دروازه بان ژرمن ها همانند بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان یک بار دیگر مغلوب گریزمان شد تا این بازیکن همانطور که اتلتیکو را در آلیانس آرنا برابر بایرن سربلند خارج کرده بود، حال تیم ملی کشورش را در آستانه صعود به فینال قرار دهد.

گریزمان در نیمه دوم نیز تیر خلاص را به آلمان ها شلیک کرد تا فرانسه پس از یورو 2000 یک بار دیگر خود را در فینال ببیند. شادی گل گریزمان هم آشنا بود. همان شادی گل ویژه که معمولا با کوکه در اتلتیکو انجام می دهد اما این بار با بازیکنانی متفاوت و در تیم ملی فرانسه.

گریزمان را باید برنده کفش طلای یورو بدانیم مگر اینکه رونالدو در فینال بتواند دست به معجزه زده و هت تریک کند و در سوی دیگر گریزمان گلی به ثمر نرساند. GR7 با کوهی از انگیزه و به قصد انتقام از رونالدو پای به فینال سن دنی خواهد گذاشت.

 

1125177

 

CR7: اما دو شب پیش در لیون، پرتغال روی شانه های رونالدو پای به فینال یورو گذاشت. کریستیانو یک گل استثنایی با سر زد و یک پاس گل به نانی داد تا پرتغال پس از یورو 2004 یک بار دیگر به فینال برسد.

رونالدو تا پیش از این بازی، تنها به مجارستان دو گل زده بود و نتوانسته بود فروغ همیشگی را نشان دهد اما رونالدو همیشه به موقع خود را می رساند و برابر ولز، این نکته یک بار دیگر اثبات شد:" مهم نیست که من چند گل به ثمر رسانده ام، مهم پیروزی پرتغال و موفقیت تیم است. پرتغال یک مجموعه متحد است که همه در آن برای یک هدف می جنگند. مهم نیست چه کسی گل می زند چون در نهایت این پرتغال است که برنده بازی شده است. رویای من قهرمانی با پرتغال است و به این هدف نزدیک تر از همیشه هستم."

 

1124885

 

CR7 پس از پیروزی 2-0 بر ولز و صعود به فینال، خوشحال تر از همیشه بود. او از موفقیت تیمی گفت اما واضح است که او حالا نزدیک تر از همیشه به کسب چهارمین توپ طلای خود قرار دارد. رونالدو اگر بتواند تیمش را به قهرمانی یورو هدایت کند، بدون هیچ بحثی در رقابت با مسی برنده توپ طلای 2016 خواهد شد. قهرمانی با پرتغال در یورو برای اولین بار و نزدیک تر شدن به توپ طلای چهارم، به رونالدو همان انگیزه ای را داده که انتقام به گریزمان بخشیده است.

یکشنبه در سن دنی شاهد دوئل فرانسه و پرتغال در فینال خواهیم بود. گریزمان به عنوان قهرمان فرانسه در یک سو و رونالدو به عنوان قهرمان پرتغال در سوی دیگر میدان، با  انگیزه هایی متفاوت و البته مشابه حضور خواهند داشت.

GR7 مقابل CR7، فرصت انتقام به هرکول فرانسوی خواهد رسید یا رونالدو یک تاج اروپایی دیگر بر سر می گذارد؟

دیدگاه‌ها