کد خبر : 1339460 | 18 تیر 1395 ساعت 20:28 | 23.3K بازدید | 0 دیدگاه

جلالی: فصل نقل‌وانتقالات طولانی است

اشتباهات‌مان در بازی با تراکتور تأثیرگذار بود

سرمربی تیم فوتبال پیکان اعتقاد دارد که فصل نقل‌وانتقالات بازیکنان طولانی است و این مسئله به آماده‌سازی تیم‌ها ضربه می‌زند.

اشتباهات‌مان در بازی با تراکتور تأثیرگذار بود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، مجید جلالی در خصوص دیدار تدارکاتی تیمش مقابل تراکتورسازی که با تساوی یک - یک خاتمه یافت، گفت: بچه‌های ما امیدوارکننده ظاهر شدند. البته ما اشتباهات تأثیرگذار زیادی هم داشتیم که باید به آنها رسیدگی کنیم، اما این دیدار برای ما خوب بود. دیدار تدارکاتی امروز برای هر دو تیم خوب بود که ایرادات را ببینند و برطرف کنند.

 

وی در پاسخ به این سؤال که از بازیکنانی که جذب کرده است رضایت دارد یا نه، اظهار داشت: من امروز بیشتر بازیکنان را به بازی گرفتم. از 16، 17 بازیکن استفاده کردم که همه آنها بازیکنان خوبی هستند و امیدوار‌کننده بودند. البته احتمالاً تا آغاز لیگ ما یک بازیکن دیگر هم جذب خواهیم کرد.

 

سرمربی تیم فوتبال پیکان در مورد اینکه آیا تیمش تا آغاز لیگ اردویی خواهد داشت یا نه و در حال حاضر پیکان برای شروع لیگ آمادگی دارد، خاطرنشان کرد: ما دیگر اردویی نخواهیم داشت، اما بازی‌های تدارکاتی مانند بازی با تراکتورسازی پیش‌بینی کرده‌ایم. با این فاصله‌ای هم که تا آغاز لیگ مانده سعی می‌کنیم تیم را به بهترین شرایط برسانیم. فقط یک سفر به مشهد خواهیم داشت تا روحیه بازیکنان را بالا ببریم.

 

جلالی در واکنش به این مسئله که برای لیگ شانزدهم همه مسائل را در نظر گرفته یا نه، گفت: فکر همه چیز شده است و تنها مشکلی که وجود دارد طولانی بودن دوره نقل‌وانتقالات است که به دوره آماده‌سازی تیم‌ها لطمه می‌زند. به‌طور مثال اگر بازیکنی در دوران آماده‌سازی نباشد، نمی‌تواند به تیمش کمک کند. این طولانی بودن فرصت نقل‌وانتقالات این فرصت را به بازیکنانی که در بورس هستند این فرصت را می‌دهد که بیشتر تحمل کنند و دیر تیم‌شان را انتخاب کنند که در صورت نداشتن آمادگی هم تیم‌ها ضرر می‌کنند و هم بازیکنان متضرر می‌شوند.

 

وی درباره دیدار تدارکاتی بعدی تیمش اظهار داشت: چهارشنبه با ذوب‌آهن یک بازی تدارکاتی خواهیم داشت. دوست داریم برای این بازی ورزشگاه شهدای شهر قدس آماده شود تا بازی‌های تدارکاتی‌مان را هم در این ورزشگاه برگزار کنیم.

دیدگاه‌ها