کد خبر : 1339495 | 18 تیر 1395 ساعت 23:50 | 61.4K بازدید | 0 دیدگاه

ماتراتزی: به مادر زیدان توهین نکرده بودم

مارکو ماتراتزی، مدافع سابق تیم ملی ایتالیا، تاکید کرد که در درگیری اش با زین الدین زیدان در فینال جام جهانی 2006، به مادر این اسطوره فرانسوی توهین نکرده بود.

ماتراتزی: به مادر زیدان توهین نکرده بودم

به گزارش "ورزش سه"، در آن دیدار که آخرین بازی دوران حرفه ای زیدان بود و با پیروزی ایتالیا در ضربات پنالتی به پایان رسید، درگیری ماتراتزی و زیدان، در نهایت ضربه سر ستاره فرانسوی به سینه مدافع ایتالیایی به پایان رسید؛ حرکتی که یک کارت قرمز برای زیدان به همراه داشت.


در دهمین سالگرد آن اتفاق، ماتراتزی با نشریه فرانسوی اکیپ صحبت کرد و از توضیح کامل اتفاقات آن دیدار در کتاب زندگی نامه جدیدش گفت:" من تصمیم گرفتم در این مورد یک کتاب بنویسم زیرا هر کسی که من را می بیند، می پرسد که چه چیزی به زیدان گفتم که آن واکنش را نشان داد.

 

 

1115153

 


حرفی که زدم واقعا احمقانه بود اما حرف من نباید آن واکنش را به همراه داشت. در هر شهری که زندگی کنید، رم، ناپل، تورین، میلان یا پاریس، حرف های بدتر از این می شنوید.


چیزی که من گفتم، به خواهر او اشاره داشت؛ نه مادرش؛ برخلاف چیزی که در روزنامه ها خواندم. مادر من وقتی 15 ساله بودم، از دنیا رفت و من هرگز آنقدر احمق نمی شوم که به مادر او توهین کنم.


هرگز نفهمیدم که چرا آن اتفاق تا این اندازه جنجالی شد. تنها چیزی که می خواهم از آن دیدار به یاد داشته باشم، گلی است که به ثمر رساندم."

 

دیدگاه‌ها