کد خبر : 1339527 | 19 تیر 1395 ساعت 10:17 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

بیرهوف:

شاید کلینزمن سرمربی انگلیس شود

الیور بیرهوف، مدیر تیم های ملی آلمان، ادعا کرد یورگن کلینزمن، سرمربی تیم ملی آمریکا، در حال مذاکره برای برعهده گرفتن هدایت تیم ملی انگلیس است.

شاید کلینزمن سرمربی انگلیس شود

به گزارش "ورزش سه"، بعد از حذف انگلیس از یورو 2016 در مرحله یک هشتم نهایی، روی هاجسون از هدایت این تیم کناره گیری کرد و اکنون اتحادیه فوتبال انگلیس به دنبال یافتن جانشین مناسبی برای اوست.


در این بین از کلینزمن که به تازگی تیم ملی آمریکا را به نیمه نهایی کوپا آمه‌ریکا رساند، به عنوان یکی از گزینه های اصلی نام برده می شود و بیرهوف که ارتباط نزدیکی با کلینزمن دارد، معتقد است او می تواند گزینه مناسبی برای هدایت سه شیرها باشد.


او به خبرنگاران گفت:" اینطور نیست که دست بدهید و همه چیز تمام شود. باید چیزهای زیادی حل و فصل شود. وقتی ما در یورو 2000 شکست خوردیم، سرمایه گذاری زیادی روی زیرساخت ها و آموزش بازیکنان جوان  و مربیان انجام دادیم؛ بنابراین بازیکنان جوان زیادی داریم و بوندس لیگا هم روی بازیکنان جوان سرمایه گذاری کرده است.

 

 

1121630

 

شاید این یک امتیاز است که بازیکنان خوب ما به انگلیس و سایر کشورها می روند؛ بنابراین باشگاه های ما بازیکنان جدیدی به ترکیب شان اضافه می کنند. از زمان حضور یورگن کلینزمن در تیم ملی، که فکر می کنم در حال مذاکره با انگلیس است، ما سازمان دهی و جو مشابهی در تیم ملی داریم. او انگیزه زیادی به تیم وارد کرد. او شجاعت گرفتن تصمیمات دشوار را دارد و شاید انگلیس هم به چنین چیزی نیاز دارد."

دیدگاه‌ها