کد خبر : 1339630 | 19 تیر 1395 ساعت 15:10 | 29.8K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش:

امیدواری رئال به زیدان برای جذب پوگبا

پل پوگبا این روزها به منچستریونایتد نزدیک تر از هر باشگاه دیگری است و شاید طی یکی دو هفته اتی یک بار دیگر به الدترافورد بازگردد.

امیدواری رئال به زیدان برای جذب پوگبا

به گزارش "ورزش سه"، تا دو هفته پیش کمتر کسی تصور می کرد که پوگبا در صورت جدایی از یوونتوس، به باشگاهی غیر از رئال فکر کند اما حالا وضعیت به گونه ای دیگر است. طبق گزارش رسانه های انگلیسی، مسئولان یونایتد با مینو رایولا، ایجنت پوگبا به توافقات لازم دست یافته و حقوق 13.2 میلیون یورو خالص در سال را نیز برای ستاره فرانسوی در نظر گرفته اند.

 

1125363

 

قرار است هفته آینده مذاکره با یوونتوس آغاز شود و گویا شیاطین سرخ حاضرند مبلغ 120 میلیون یوروی تقاضا شده از یووه نیز پرداخت کنند. این در شرایطی است که ابتدا رئالی ها بودند که با رایولا پای میز مذاکره رفتند اما مبالغ مطرح شده باعث عقب نشینی آنها شد تا یونایتد یک قدم پیش بیفتد.

حالا چشم امید رئال به زیدان و تاثیرگذاری او روی پوگبا است. زیزو همواره از علاقه خود برای جذب هموطنش پوگبا سخن گفته و پوگبا نیز متقابلا زیدان را الگوی خود عنوان کرده است.  زیدان حتی سال 2012 زمانیکه پوگبا قصد جدایی از یونایتد را داشت به پرز توصیه کرد تا او را به خدمت بگیرد اما مدیر رئال با این پیشنهاد مخالفت کرد. پوگبا کمی بعد به عنوان بازیکن آزاد به یوونتوس پیوست.

حضور رئال در لیگ قهرمانان نیز فاکتور دیگری است که می تواند باعث تغییر جهت پوگبا در آخرین لحظه از الدترافورد به سانتیاگو برنابئو شود.

 

دیدگاه‌ها