کد خبر : 1339639 | 19 تیر 1395 ساعت 16:20 | 89.7K بازدید | 11 دیدگاه

بازگشتم به ایران تعارف بود

جباری: استقلال پول خرید مرا ندارد

بعد از سرمایه گذاری در فیلم سینمایی، مجتبی جباری این بار به دنبال فرصت دیگری است تا از آن طریق به فعالیت بپردازد، او این روزها به کانادا رفته تا در صورت امکان به سرمایه گذاری بپردازد.

جباری: استقلال پول خرید مرا ندارد

به گزارش "ورزش سه"، جباری که اخیرا در تهران حضور داشت و به تمرین می پرداخت، این روزها در کانادا حضور دارد، وی در مصاحبه با نشریه ای در این کشور می گوید:


صحبت استقلالی ها راجع به بازگشتم تعارف بود
حرف های استقلالی ها درباره برگشت من به استقلال، بیشتر تعارف بوده تا واقعیت، راستش این بحث ها بیشتر شایعات رسانه ای هستند تا واقعیت و خود من هم خیلی توجهی به این مسائل نمی کنم. من یکسال از قراردادم با تیم الاهلی در قطر مانده بود و به این مسائل توجهی نداشتم. در ایران هم که بودم ، تمام تمرکزم روی تمریناتم بود تا آماده شوم.


منصوریان می دانست من قرارداد دارم
دست علیرضا منصوریان درد نکند. حرف هایش را در کنفرانس مطبوعاتی اش شنیدم. او لطف داشته اما خودش بهتر می دانست که من در قطر قرارداد دارم و اگر قرار به بازگشتم باشد، باید استقلالی ها رقم رضایتنامه ام را به الاهلی بدهند و من را برگردانند.


توان پرداخت پول من را نداشتند
 هم من ، هم منصوریان و هم تمام هواداران استقلال می دانیم نه این تیم و نه دیگر تیم های ایرانی توان تولد پرداخت پول رضایتنامه به باشگاه ها را ندارند. به همین دلیل است که می گویم دوستانم در استقلال تنها یک تعارف به من زده اند چون مطمئن بودند امکان برگشتنم نیست.


منصوریان می داند چطور با سکوها ارتباط برقرار کند
به هر حال علیرضا منصوریان سال ها در استقلال بوده، او خیلی خوب رمز و راز محبوبیت روی سکوها را می داند. با هواداران رابطه خوبی دارد و بلد است چطور برخورد کند که سکوها از کارهایش حمایت کنند. این هیجانی که این روزها روی سکوها در زمان تمرینات تیم می بینید ، نشان می دهد منصوریان هم به هر حال دستی بر آتش دارد و خیلی  خوب توانسته با طرفداران ارتباط برقرار کند. او رمز  چطور ارتباط برقرار کردن با سکوها را می داند و اطمینان دارم در کوتاه مدت مشکلی از این بابت ندارد.


از استقلال فراری ام دادند
راستش را بخواهید من هیچ وقت دوست نداشتم از استقلال بروم، اما مجبور شدم و شرایط فراهم کردند که بروم. در حقیقت فراری ام دادند و نخواستند در استقلال باشم.


استقلال خریدهای خوبی داشته است
استقلال دست به تغییرات زده، منصوریان خریدهای جوان خوبی داشته که حسابی تماشاگران را راضی کرده، آنها تیم خوبی دارند و امیدوارم بتواند نتیجه بگیرد.

دیدگاه‌ها