کد خبر : 1339663 | 19 تیر 1395 ساعت 17:41 | 20.1K بازدید | 0 دیدگاه

بیماری ناشناخته قهرمان تنیس

قهرمان سابق ویمبلدون به تازگی صحبت‌هایی را در مورد بیماری مرموزش که باعث کاهش وزن شدید وی شده، مطرح کرده است.

بیماری ناشناخته قهرمان تنیس

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تنیس فا، ستاره 31 ساله فرانسوی روز گذشته در یک برنامه تلویزیونی ظاهر شد و اعلام کرد که در ماه فوریه در سفری که به کشور هند داشته مبتلا به یک نوع ویروس ناشناخته شده و این ویروس حساسیت‌های بسیاری را برای وی ایجاد کرده است؛ از غذا گرفته تا وسایل الکتریکی.


او در این باره اظهار داشت: "بدنم هر روز چیز‌های بیشتری را پس می‌زند – از غذا گرفته تا وسایل الکتریکی. بدون دست‌کش نمی‌توانم چیزی با موبایلم بنویسم؛ از جواهرات نمی‌توانم استفاده کنم، چون دچار واکنش پوستی بد می‌شوم. حتی نمی‌توانم دستمال کاغدی را روی صورتم بگذارم چون بدنم واکنش نشان می‌دهد. وحشتناک است. زندگی‌ام به کابوس تبدیل شده. آرزو می‌کنم اتفاقی که برایم افتاده برای هیچ‌کسی پیش نیاید. حتی برای شستن باید از آب معدنی استفاده کنم نه آب لوله‌کشی."


بارتولی همچنین توضیح داد که بر اساس آزمایشات خون، پزشکان وجود یک "ویروس ناشناخته داخلی" را در بدن وی تایید کرده‌اند. او بیان کرد که بی‌صبرانه منتظر است روز دوشنبه به کلینیک تخصصی برود و درمانش را آغاز کند.


بارتولی در پاسخ به این پرسش که آیا نگران زندگی‌اش است، گفت: "بله، البته. ممکن است قلبم تحت این شرایط دشوار از کار بیفتد."


تجربه دشوار وی با قرار‌گیری در معرض افکار عمومی شدت گرفت؛ مردم پیش‌تر از این گمان می‌کردند که یک اختلال غذایی (بیماری آنارکسیا) سبب کاهش ۱۹ کیلوگرمی وزن او شده است. پس از این که او نتوانست در مسابقات نمایشی ویمبلدون در رده دونفره بازیکنان سابق حاضر شود، اعلام کرد که در واقع از این ویروس رنج می‌برد.

دیدگاه‌ها