کد خبر : 1339681 | 19 تیر 1395 ساعت 19:05 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

دشان: گریزمان می تواند توپ طلا را ببرد

بسیاری معتقدند توپ طلای 2016 به رونالدو یا گریزمان خواهد رسید و همه چیز بستگی به این دارد که کدامیک قهرمان یورو 2016 خواهند شد.

دشان: گریزمان می تواند توپ طلا را ببرد

به گزارش "ورزش سه"، سال هاست که توپ طلا بین مسی و رونالدو تقسیم می شود اما شاید امسال ورق برگردد و گریزمان چنین جایزه ای را تصاحب کند. برای این منظور او باید کمک کند فردا فرانسه بر پرتغال غلبه کرده و قهرمان یورو شود. او تا بدینجای یورو 6 گل برای فرانسه به ثمر رسانده است.

 

1125399

 

دیدیه دشان، سرمربی فرانسه در این رابطه گفت:" این روزها همه جا از توپ طلا و شانس گریزمان برای تصاحب این عنوان صحبت می شود اما به این موضوع علاقه ای ندارم و تمرکزم روی بازی فینال است. دوست دارم گریزمان و دیگر بازیکنانم را در بهترین فرم در اختیار داشته باشم تا قهرمان شویم.

در هر تیمی یک بازیکن تعیین کننده وجود دارد، بازیکنی که تفاوت ها را رقم می زند و در تیم ما این بازیکن گریزمان است. او هنوز جوان است و آینده ای درخشان پیش رویش قرار دارد. رونالدو مدت هاست که در بالاترین سطح قرار دارد. او برای رئال و تیم ملی پرتغال گل های فراوانی زده است. گریزمان هم می تواند مسیر او را دنبال کند.

توپ طلا در سال های اخیر همیشه دو نامزد اصلی داشته و این جایزه یا به مسی رسیده یا به رونالدو اما اگر گریزمان امسال در میان نامزدهای نهایی قرار بگیرد، بدین معناست که اوضاع برای فرانسه در فینال خوب پیش رفته است و او حتی قادر خواهد بود برنده توپ طلا شود."

دیدگاه‌ها