کد خبر : 1339878 | 20 تیر 1395 ساعت 16:36 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

از زبان مدیر تیم های ملی

برنامه کامل تیم ملی فوتسال تا جام جهانی کلمبیا

مدیر تیم های ملی برنامه کامل تیم ملی فوتسال را برای حضور موفق در جام جهانی کلمبیا را تشریح کزد.

برنامه کامل تیم ملی فوتسال تا جام جهانی کلمبیا

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا ساکت، مدیر تیم های ملی در خصوص اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال پیش از آغاز رقابتهای لیگ برتر فوتسال گفت: با توجه به نشست های مختلفی که با کمیته های فوتسال، بین الملل و کادر فنی تیم ملی فوتسال داشتیم؛ به بررسی برنامه های این تیم تا اعزام به رقابتهای جام جهانی کلمبیا پرداختیم. در شرایط فعلی با توجه به برنامه های موجود، اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال هم اکنون در کمپ تیم های ملی آغاز شده و بازیکنان تمرینات ویژه ای را زیر نظر کادر فنی برگزار می کنند. در واقع کادر فنی هوشمندانه درخواست برگزاری لیگ را قبل از آغاز جام جهانی ارائه کرد تا بازیهای لیگ علاوه بر آماده سازی بازیکنان، نوعی بازی تدارکاتی داخلی نیز محسوب شود چرا که ملی پوشان مرتبا در شرایط تمرین و بازی قرار دارند و به آمادگی مناسبی می رسند. هرچند که کادر فنی درخواست برگزاری رقابتهای لیگ را در تیر ماه داشت اما با توجه به شرایط این امکان رخ نداد و از هفتم مرداد ماه رقابتهای لیگ برتر فوتسال اغاز می شود.


وی در ادامه بیان کرد: پس از برگزاری 4 هفته از رقابتهای لیگ برتر، دور جدید تمرینات تیم ملی فوتسال اغاز خواهد شد و بازیکنان در تورنمنت تایلند شرکت می کنند و پس از بازگشت به تهران و استراحتی کوتاه، در مشهد دو بازی دوستانه با تیم ملی ازبکستان برگزار خواهند کرد.


ساکت درباره درخواست فدراسیون ایتالیا مبنی بر برگزاری بازی دوستانه با تیم ملی فوتسال گفت: با توجه به درخواستی که کادر فنی برای برگزاری بازی دوستانه با تیم ملی ایتالیا داشت، رایزنی و مذاکرات خود را در این خصوص انجام داده اما زمانی که آنها برای بازی دوستانه تعیین کردند، متناسب با برنامه های ما نبود و در واقع ایتالیا بازی سبک و راحتی را برای آماده سازی برای تیم خود داشت و درخواست بازی با ایران را در زمان دیگری اعلام کرد و این در حالی بود که کادر فنی و بازیکنان ما کاملا آماده بودند به مصاف تیم قدرتمند ایتالیا بروند. در نهایت تلاشهای رئیس فدراسیون، هیات رئیسه و کمیته فوتسال  بر این است تا برنامه های فشرده و اضطراری این تیم را به مرحله اجرا برسانیم تا این تیم در مسابقات جام جهانی کلمبیا بهترین عملکرد را داشته باشد.

دیدگاه‌ها