کد خبر : 1339973 | 21 تیر 1395 ساعت 00:51 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

طیبی:عملکردمان در جام‌باشگاه‌های جهان‌خوب‌بود

بازیکن تیم فوتسال تاسیسات گفت: ما عملکرد خوبی در جام باشگاه‌های جهان داشتیم هر چند که شاید در نتیجه‌گیری خوب عمل نکرده باشیم.

طیبی:عملکردمان در جام‌باشگاه‌های جهان‌خوب‌بود

به گزارش "ورزش سه" از فارس، حسین طیبی در خصوص دعوتش به تیم فوتسال ستارگان جهان و حضورش در کنار بازیکنانی چون فالکائو اظهار داشت: برای من یک افتخار است به این تورنمنت دعوت شدم. بسیار خوشحالم که چنین اتفاقی افتاده اما با توجه به اینکه مراسم افتتاحیه این تورنمنت با رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا همزمان شده است طبیعتا در مرحله اول نمی‌توانیم در این رقابت‌ها حاضر شویم اما برای حضور در مرحله دوم باید با وحید شمسایی صحبت کنیم و در صورتی که ضرری به تیم نرسد قطعا در تورنمنت شرکت خواهیم کرد.

 

وی در مورد عملکرد تاسیسات در جام باشگاه‌های جهان خاطرنشان کرد: ما در این مسابقات شرکت کردیم تا قدرت ایران را نشان دهیم. درست است که در نتیجه‌گیری خوب ظاهر نشدیم اما واقعا بازی‌های خوبی انجام دادیم. این را باید در نظر بگیرید که تیم ما در شرایط بازی قرار نداشت. همچنین چند مصدوم هم داشتیم. خود من پس از 20 روز مصدومیت به بازی مقابل بارسلونا رسیدم که سنگ‌سفیدی و حاجی‌بنده را هم نداشتیم. در مجموع حضور در این مسابقات می‌تواند به ما کمک کند که امیدوارم نتیجه آن را در جام باشگاه‌های آسیا ببینیم.

 

بازیکن تیم فوتسال تاسیسات در مورد حضور در جام باشگاه‌های آسیا یادآور شد: ما صد در صد برای قهرمانی در مسابقات حاضر می‌شویم. هر چند که معتقدم جام باشگاه‌های آسیا به مراتب دشوارتر از جام ملت‌های آسیاست چرا که در رقابت‌های باشگاهی تیم‌ها از بازیکنان خارجی هم استفاده می‌کنند که این کار را سخت‌تر می‌کند اما ما قطعا برای دفاع از قهرمانی به میدان می‌رویم.

 

طیبی در مورد اینکه بازیکنان تاسیسات به اردوی تیم ملی دعوت نشده‌اند، تاکید کرد: در این اردو افتخار پیدا نکردم که در تمرینات تیم ملی حاضر شوم. تاسیسات با مسئولان تیم ملی صحبت کرده بود که بازیکنانش در اردو حاضر نشوند چرا که برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا آماده می‌شویم اما افتخار می‌کنم در هر زمانی پیراهن تیم ملی را بپوشم.

 

وی در مورد شرایط آماده‌سازی تیم ملی برای حضور در جام جهانی گفت: آنقدر در مورد این مسئله صحبت کرده‌ایم که دیگر فکر نمی‌کنم فایده‌ای داشته باشد. فقط یک مسئله را می‌گویم که ژاپن با اینکه در جام جهانی حضور ندارد اما بازی‌های دوستانه برگزار می‌کند. باید برای موفقیت در جام جهانی همه دست به دست هم بدهیم تا تیم ملی موفق باشد.

دیدگاه‌ها