کد خبر : 1340006 | 21 تیر 1395 ساعت 09:26 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

احتمال تغییر برنامه آماده سازی

تیم ملی فوتسال برای چین شرط گذاشت

تیم ملی فوتسال ایران در حالی به تورنمت چین دعوت شده است که برای حضور در این تورنمنت، شرطی را پیش پای مسئولان برگزاری مسابقات گذاشته است.

تیم ملی فوتسال برای چین شرط گذاشت

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، تیم ملی فوتسال ایران  روز ۲۷ مرداد برای حضور در تورنمنت تایلند، عازم این کشور خواهد شد و سه بازی در این تورنمنت با مصر، قزاقستان و تایلند برگزار می‌کند.

 

پیش از این قرار بود تیم ملی بعد از تورنمنت تایلند به ایران برگردد و در مشهد با ازبکستان بازی کند و سپس راهی جام جهانی کلمبیا شود ولی پیشنهاد مسئولان فوتسال چین باعث شده تا برنامه آماده سازی تیم ملی با تغییرات احتمالی مواجه شود.

 

تورنمنت چین هر سال برگزار می‌شود و تیم ملی ایران هم قهرمان بلامنازع آن است. امسال هم از تیم ایران دعوت شده تا در این تورنمنت حضور یابد. کادر فنی تیم ملی ایران هم حضور در این رقابتها را مشروط به حضور تیم‌های اروپایی کرده است.

 

سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال در این خصوص گفت: چینی‌ها اعلام کرده‌اند کشورهای اوکراین و صربستان در تورنمنت چین حضور دارند ولی ما اول از آنها خواستیم تا حضور این تیم‌ها را قطعی کنند تا بعد پاسخشان را بدهیم.

 

وی افزود: سال گذشته هم چینی ها عنوان کردند که این تورنمنت با حضور کشورهای اروپایی برگزار می‌شود ولی در نهایت تیم‌های دیگر جایگزین شدند. برای همین از آنها خواستیم هر وقت حضور صربستان و اوکراین قطعی شد، ما به آنها جواب نهایی را بدهیم. قرار است علاوه بر صربستان و اوکراین، کشور استرالیا هم در این تورنمنت باشد.

 

طبق اعلام ناظم الشریعه، تیم ملی در صورت قطعی شدن حضورش در تورنمنت چین، بعد از تایلند عازم این کشور خواهد شد و سپس برای بازی با ازبکستان به ایران بر خواهد گشت.

دیدگاه‌ها