کد خبر : 1340112 | 21 تیر 1395 ساعت 15:35 | 21.5K بازدید | 0 دیدگاه

افتخاری:

هدفمان قرار گرفتن در بین 4 تیم برتر است

رئیس کمیته فوتسال گفت: هدف ما از حضور در جام جهانی کلمبیا قرار گرفتن در جمع 4 تیم برتر است.

هدفمان قرار گرفتن در بین 4 تیم برتر است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، سیدرضا افتخاری در خصوص شرایط تیم ملی فوتسال اظهار داشت: بعدازظهر دیروز با حضور در تمرین تیم ملی فوتسال، فعالیت‌های بازیکنان را زیر نظر داشته و پس از پایان تمرین، با کادر فنی به بحث و گفت‌وگو درباره شرایط تیم پرداختیم و مسائلی که در این اردو وجود داشت را مورد ارزیابی قرار داده و در نهایت مقرر شد تا در اردوی بعدی تیم ملی، مواردی که مد نظر کادر فنی است، به مرحله اجرا برسد.


وی افزود: این اردو بدون حضور لژیونرها و بازیکنان ملی پوش تیم تاسیسات دریایی در حال برگزاری است و بازیکنان با انگیزه بالا و تلاش مضاعف، خود را برای یکی از بزرگترین پیکارهای جهانی آماده می کنند. خوشبختانه تیم بازیکن مصدوم ندارد و طبق درخواست سرمربی تیم ملی که در خلال برگزاری 4 هفته از رقابتهای لیگ برتر، یک اردوی تدارکاتی کوتاه مدت نیز داشته باشند، با این موضوع موافقت شد.


رئیس کمیته فوتسال خاطرنشان کرد: پیش از ظهر به همراه محمدرضا ساکت، مدیر تیم های ملی تمرینات تاسیسات دریایی را از نزدیک نظاره کردیم. این تیم خود را برای حضور در جام باشگاههای آسیا آماده می کند و قرار است تا دو لژیونر (فرهاد توکلی و قدرت بهادری) در کنار ملی پوشان تاسیسات دریایی، تمرینات آماده سازی خود را برگزار کنند.


افتخاری هدف از حضور در جام جهانی کلمبیا را قرار گرفتن در بین 4 تیم برتر جهان اعلام کرد و گفت: هدف ما قرار گرفتن در بین 4 تیم برتر جهان است اما نباید این نکته را فراموش کنیم که وضعیت و شرایط مسابقات جام ملتهای آسیا با جام جهانی بسیار متفاوت است و تمامی تیم ها با تمام قدرت خود در این عرصه حضور خواهند داشت. ما نیز از این قاعده مستثنی نبوده و از هیچ تلاشی برای فراهم کردن بهترین شرایط در راستای موفقیت و حضوری پر قدرت دریغ نمی کنیم.


وی افزود: یکی از دغدغه ما برای آماده سازی تیم ملی وضعیت بدنسازی بازیکنان بود که خوشبختانه کادر فنی با تدابیر ویژه ای که برای بازیکنان در نظر گرفته، از این لحاظ برنامه ها در حال اجرا است. چرا که در مسابقات جام جهانی بازیها مرحله مرحله و بازی به بازی سخت تر می شود و آمادگی جسمانی بازیکنان در اینباره حرف اول را می زند. ما نباید از لحاظ جسمانی مقابل تیم های دیگر کم بیاوریم.


رئیس کمیته فوتسال از حضور در تورنمنت چین خبر داد و گفت: دعوت نامه ای از سوی فدراسیون چین برایمان ارسال شده تا در تورنمنت 4 جانبه ای که در شهریورماه برگزار می شود حضور داشته باشیم. طبق اعلام فدراسیون چین تیم های مجارستان و اوکراین قرار است در کنار ایران و چین به رقابت بپردازند. ما با توجه به اینکه اواخر مرداد در تورنمنت تایلند حضور داریم یک سری شرایط را برای فدراسیون چین ارسال کرده ایم که در صورت قبول این شرایط، حتما در تورنمنت چین شرکت خواهیم کرد. ابتدا حضور تیم اوکراین را در این تورنمنت قطعی اعلام کنند و سپس هزینه سفر، اقامت و مدت زمان حضور تیم ملی فوتسال ایران را پرداخت نمایند. اگر موارد فوق قطعی شود، از کشور تایلند یکسره به چین سفر خواهیم کرد.


وی ضمن تشکر از باشگاهها بخاطر همکاری با تیم ملی فوتسال گفت: رقابتهای لیگ برتر فوتسال از 7 مرداد ماه آغاز می شود و سپس تیم ملی با در اختیار داشتن کامل بازیکنان به تورنمنت تایلند می رود. در این مسیر باشگاهها، مربیان و بازیکنان از هیچ کمکی به تیم ملی دریغ نکرده اند وخوشبختانه مربیان تیمها با کادر فنی تیم ملی فوتسال هماهنگ هستند. از همین رو از کلیه باشگاهها که همکاری های لازم را داشته اند تشکر می کنم.
انتهای پیام/ا

دیدگاه‌ها