کد خبر : 1340393 | 22 تیر 1395 ساعت 16:08 | 70K بازدید | 1 دیدگاه

بهترین های یورو از زاویه ای دیگر

یورو 2016؛ و اسکار تعلق می گیرد به...

با اتمام رقابت های جام ملت های اروپا، سایت اکیپ به سبک هالیوود اقدام به توزیع جوایز اسکار ولی اینبار برای بازیگران و دست اندرکاران یورو 2016 کرده است:

یورو 2016؛ و اسکار تعلق می گیرد به...

به گزارش "ورزش سه"، بعد از معرفی بهترین های یورو توسط یوفا، انتخاب نشریه اکیپ هم جالب توجه بوده است:



بهترین کارگردان: آنتوان گریزمان

 

1125207

 

گریزمان زننده 6 گل در این بازی ها با فاصله زیاد از دیگر نامزدها(رونالدو، ژیرو، پایت و بیل) برنده جایزه اسکار بهترین کارگردان است . همراه با تقدیری ویژه بخاطر ضربه چیپ زیبایی که بالای سر دروازه بان ایسلند ارسال کرد. اگر اکران عمومی فیلم در روز دهم ژوئیه(فینال) با استقبال بهتری مواجه می شد، گریزمان حتی می توانست جایزه بهترین بازیگر را نیز از آن خود کند.  


بهترین فیلم: ضربات پنالتی آلمان-ایتالیا

 

1124309


همه چیز برای اینکه این فیلم تبدیل به پرفروش ترین های تاریخ شود فراهم بود: ستاره های بزرگ در تیتراژ، تعلیق، فراز و نشیب، فشردگی حوادث ... 36 سال بود(بازی برای جایگاه سومی یورو 1980) که شاهد چنین موفقیتی بر روی پرده نبودیم. و پایانی که کم و بیش همه حدس می زدند ولی به هر حال عصبی کننده است: آلمان برنده می شود.


بهترین بازیگر: گرت بیل

 

1124910


بازیکن خط میانی ولز نقش خودش را به نحو احسن ایفا کرد. نقش اول در فیلم بزرگی که کسی انتظارش را نداشت: "ولز در راه نیمه نهایی". برعکس، نام توماس مولر که همه منتظر درخشش او بودند حتی در میان نامزدها هم قرار نمی گیرد.   

 


بهترین فیلمنامه: مجارستان-پرتغال(3-3)

 

1121774


 سه بار در طول 90 دقیقه، قهرمان آینده رقابت ها عملا از تورنمنت حذف شده بود. سه بار کریستیانو رونالدو را دیدیم که پا به زمین می کوبید، مشت هایش را گره می کرد، به سمت نیمکت فریاد می کشید و به خودش می گفت توپ طلا، دارد یک بار دیگر از چنگم رها می شود. و اینکه  5 گل در عرض بیست دقیقه به ثمر می رسد، نقطه قوت دیگری است که تماشاگر را به اندازه کافی درگیر داستان می کند.


بهترین بازیگر در نقش مکمل: ادر

 

1125739

 

بازگشت مهاجم باشگاه لیل بعد از نمایش مایوسانه جام جهانی 2014. و کسی که با مصدومیت کریستیانو رونالدو قراردادی طلایی نصیبش شد: تبدیل شدن به مردی که پیروزی را برای کشورش به ارمغان می آورد. از این پس، نقش قهرمان، او را ترک نخواهد کرد.  


بهترین انیمیشن: هواداران ایرلندی

 

1124350

 


در ماه ژوئن 70000 آدم با لباس سبز میهمان شهرهای فرانسه بودند. یک "ارتش سبز" که خیابان ها را با رنگ و صدای خودشان مزین کردند. حتی جرارد پیکه اعتراف کرد پنج دقیقه آخر بازی با ایرلند در یورو 2012 تقریبا ایستاده بود و به صدای هواداران آنها گوش می داد. هوادارانی که آواز می خوانند، با همه گرم می گیرند و بعد آرام به خانه خود بازمیگردند.  


بهترین بازیگر جوان: رناتو سانچس

 

1124984

 


این هافبک پرتغالی در سن 18 سالگی اولین عنوان قهرمانی بین المللی اش را بدست آورد. او که بالاتر از کینگزلی کومان و رافائل گررو به عنوان بهترین بازیکن جوان برگزیده شده است، از مرحله یک چهارم نهایی، دیگر ترکیب ثابت را ترک نکرد. نقش کلیدی او در بازی با لهستان غیر قابل انکار است و آینده درخشانی برای این پسر پیش بینی می شود.

 


بهترین طراحی لباس: گابور کرالی

 

1119754

 


دروازه بان مجارستان که مسن ترین بازیکن یورو بود برنده نخل طلا برای نقش خود در"مرد پیژامه ای" شد. بازی او در این فیلم مورد تحسین اکثر منتقدین بین المللی قرار گرفت. شلوار خاکستری اش با یک نمره بزرگتر برای تیمش خوش یمن بود چون به هر حال مجارها موفق شدند از گروهشان صعود کنند.


 بهترین طراحی صحنه: برج ایفل

 

1126186


این برج آهنین برنده بلامنازع این جایزه و همچنین بهترین نورپردازی بود. برجی که شبانگاه به رنگ پرچم کشورهای حاضر در رقابت ها درمی آمد. آیا جایی رومانتیک تر از این برای فن-زون یا منطقه هواداران در دنیا وجود دارد؟  


دیپلم افتخار: آلمان

 

1124060


واکنش آلمانی ها بعد از حذف و ظرفیت بالای آنها برای پذیرش شکست، کلاس خاصی از قهرمان جهان را به معرض نمایش گذاشت. به غیر از توئیت محبت آمیزی که اوزیل منتشر کرد، فدراسیون آلمان نیز یک صفحه کامل روزنامه اکیپ را برای انتشار تشکر  و سپاس از میهمان نوازی خوب فرانسوی ها خرید.

 

دیدگاه‌ها