کد خبر : 1341234 | 26 تیر 1395 ساعت 12:08 | 22.6K بازدید | 0 دیدگاه

باقریان: شاید هادی سرمربی سپاهان شود!

سپاهان، عقیلی را به صلح دعوت کرد

مدیرعامل باشگاه سپاهان ابراز امیدواری کرد موضوع هادی عقیلی با احترام طرفین به یکدیگر و در کمال آرامش حل شود.

سپاهان، عقیلی را به صلح دعوت کرد

به گزارش "ورزش سه"، هادی عقیلی که در لیست مازاد باشگاه سپاهان قرار گرفته بود، هنوز تکلیفش را با این باشگاه روشن نکرده است. او یکسال از قراردادش با سپاهان باقی مانده اما هنوز توافقی برای فسخ قراردادش نکرده است. عقیلی اخیرا در مصاحبه ای علیه مدیران باشگاه و البته عبدالله ویسی صحبت هایی را انجام داد.مدیرعامل باشگاه سپاهان که قبلا گفته بود این ماجرا را از طریق مراجع قانونی حل می کند، حالا به دنبال حل توافقی این مشکل است.


اصغر باقریان درباره وضعیت عقیلی به خبرنگار "ورزش سه" می گوید: خدا شاهد است که ما همیشه سعی می کنیم در فوتبال احترام همدیگر را نگه داریم. این دوره ها می آید و می رود. هادی عقیلی یک اسم بزرگ در فوتبال ایران است و ما دوست نداریم خدشه ای به سابقه عقیلی در فوتبال ایران وارد شود.


او ادامه می دهد: من فکر می کنم باید آستانه تحمل مان رابالا ببریم. برای ما حفظ حرمت افراد واجب است. اگر قرار است به هر دلیلی جدایی صورت بگیرد، می خواهیم بر اساس توافق طرفین باشد. دلایل عقیلی محترم است اما ما می خواهیم او در کمال صلح و آرامش به باشگاه بیاید و مشکلش را حل کنیم. به هر حال چرخه فوتبال همچنان می چرخد و شاید بعدها عقیلی به سرمربیگری سپاهان هم رسید.


باقریان در پایان می افزاید: ما دنبال این هستیم تا بتوانیم با ارامش موضوع را حل کنیم و از عقیلی نیز دعوت به صلح و آرامش می کنیم اما اگر نشد، اجازه می دهیم قانون فوتبال تصمیم بگیرد. حل مشکل از طریق قانون هم چیز بدی نیست. یک راهکار است. با این حال عقیلی برای ما محترم است و بسیار دوستش داریم.

دیدگاه‌ها