کد خبر : 1341253 | 26 تیر 1395 ساعت 12:57 | 318.5K بازدید | 41 دیدگاه

سقوط آقای گل در ظهر کودتا

طارمی اردوی ریزه اسپور را ترک کرد

مهدی طارمی در حالی که تیم ریزه اسپور امروز برای برگزاری اردوی آماده سازی پیش فصل راهی اتریش شده، همبازیانش را همراهی نکرد.

طارمی اردوی ریزه اسپور را ترک کرد
به گزارش "ورزش سه"، آقای گل فصل گذشته لیگ برتر ایران که بعد از عقد قرارداد با تیم ریزه اسپور تمایل به ادامه همکاری با آبی پوشان را ندارد در تصمیمی عجیب ریزه اسپور را در سفر به اتریش همراهی نکرده تا شائبه بازگشتش به ایران قوت یابد.

مهدی طارمی در حال که ریزه اسپور امروز ترکیه را به مقصد آلمان و بعد از آن اتریش برای برگزاری اردوی آماده سازی پیش فصل ترک کرده، در تصمیمی عجیب آنها را همراهی نکرده تا این مساله واکنش شدید مربی این تیم را همراه داشته باشد.

این مساله می‌تواند در صورت پیگیری مسوولان ریزه اسپور دو سال محرومیت برای مهدی طارمی به همراه داشته باشد و باید دید او عواقب این تصمیم را خواهد پذیرفت یا خیر.

در این ارتباط گفته می‌شود برخی دوستان نزدیک مهدی طارمی با حضور در ترکیه و تشویق او برای فسخ قرارداد در این تصمیم بی تأثیر نبوده‌اند، هر چند این مساله با مشاوره غلط و غیر اصولی آنها می‌تواند عواقب بدی برای مهاجم ملی پوش فوتبال ایران در پی داشته باشد که محرومیت دو ساله از فوتبال یکی از آنها پیش بینی می‌شود.

مهدی طارمی که در تیم ریزه اسپور دچار مشکلات روحی شده، اعلام کرده حتی در صورت محرومیت مادام العمر و پایان فوتبالش هم در ترکیه به کار خود ادامه نخواهد داد و این علت ترک اردو از سوی وی بعد از به نتیجه نرسیدن مذاکرات بوده است.

با این حال با توجه به اینکه این بازیکن باکیفیت یکی از امیدهای فوتبال ایران در مسیر رسیدن به جام جهانی قلمداد می‌شود انتظار می‌رود او با پذیرفتن تعهدات قراردادش راهی مناسب برای همکاری و حتی قطع همکاری با تیم ریزه اسپور در پیش گیرد و تصمیم درباره غیبت در اردوی اتریش می‌تواند شرایط را برای این بازیکن سخت‌تر از قبل کند و امید برای فسخ قرارداد را منتفی کند.

با تمام این تفاسیر مسوولان پرسپولیس و حتی برانکو ایوانکوویچ نیز تاکنون و بعد از حضور این بازیکن در ترکیه روی خوشی به بازگشت او نشان نداده‌اند و در صحبت‌های خود برای این بازیکن آرزوی موفقیت کرده‌اند. مساله ای که راه برگشت را به این بازیکن بسته شده نشان می‌دهد و تنها دوستان نزدیکش طی این روزها برای بازگشت مجدد او تلاش می‌کنند.

 

دیدگاه‌ها