کد خبر : 1341260 | 26 تیر 1395 ساعت 13:29 | 9.8K بازدید | 2 دیدگاه

سپاهان برای قهرمانی می جنگد

باقریان: برخی دوست دارند برکنار شوم

مدیرعامل باشگاه سپاهان اعلام کرد تغییرات انجام شده در باشگاهش مثبت خواهد بود.

باقریان: برخی دوست دارند برکنار شوم

اصغر باقریان در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره شرایط باشگاه سپاهان اظهار داشت: تیم سپاهان تغییرات زیادی در بخش های مختلف داشته است. کادرفنی، کادر اجرایی و بازیکنان جابه جایی های زیادی داشتند و این مساله کار را مشکل می کند. با این حال ما سعی کردیم در کمال احترام این تغییرات صورت بگیرد و مشکلی پیش نیاید.


وی درباره ناراحتی بازیکنان بزرگ سپاهان از جدایی شان تاکید کرد: بازیکنان قبلی یکی یکی آمدند و توافق کردند. به هر حال وقتی چندین سال با یک تیم بازی می کنند و خو می گیرند، جدایی سخت می شود اما ما سعی کردیم کوچکترین خدشه ای به آنها وارد نشود. مشکلی از این بابت نیست و برای این نفرات آرزوی موفقیت می کنیم.


مدیرعامل سپاهان درباره انتقادهایی که به جوانگرایی بی سابقه در سپاهان می شود، بیان کرد: دیدگاه های مربیان با یکدیگر تفاوت دارد. هر کادرفنی تفکرات خودش را دارد. مربی مثل ویسی همواره دوست دارد با بازیکنان جوان کار کند و ما وقتی او را آوردیم، دیدگاهش را می دانستیم. به هر حال اسم و رسم دارها هم روزی بازیکن جوان بودندو نمی شود همیشه به بازیکنان نامدار اعتماد کنیم. باید به این جوان بها داده شود تا بتوانند اوج بگیرند.


باقریان درباره مشکلات مالی تیمش عنوان کرد: اکنون کل کشور درگیر مسائل مالی هستند. اقتصاد کشور تحت فشار است و ما نیز در سپاهان از این قاعده مستثنی نیستیم. باید انعطاف پذیری داشته باشیم تا مشکلات عبور کند و بتوانیم به روزهای خوب قبل برگردیم.


وی درباره اینکه هربار شایعه برکناری اش مطرح می شود، افزود: برخی دوست دارند من برکنار شوم و هربار شایعه ای را مطرح می کنند. انشاءالله چند روز دیگر دوباره این شایعه مطرح می شود!


باقریان درباره آینده سپاهان افزود: هدف ما در این فصل قهرمانی است و برای این منظور تلاش می کنیم.

دیدگاه‌ها