کد خبر : 1341262 | 26 تیر 1395 ساعت 13:30 | 68.3K بازدید | 0 دیدگاه

پلی یانسکی از اوکراین آمد

بررسی کارنامه بازیگری جانشین اوکراینی ماریچ

پرسپولیسی ها برای جانشینی لوکا ماریچ در خط دفاع میانی تیم خود با پلی یانسکی به توافق دست یافتند تا این بازیکن غالبا قرضی ایران را برای ادامه فوتبالش انتخاب کند.

بررسی کارنامه بازیگری جانشین اوکراینی ماریچ

به گزارش "ورزش سه"، همبازی فصل گذشته پریمیوف هم دیگر گزینه اوکراینی پرسپولیس محسوب می شود. بازیکن 30 ساله فصل گذشته متالیست، فوتبال حرفه ای خود را از سن 19 سالگی از تیم متالرژ آغاز کرد و بعد از آن در فصل 2004 به تیم قابل اعتنای شاختاردونتسک اوکراین پیوست و دو فصل سابقه بازی در این تیم را داراست که البته 34 بازی و یک گل زده در کارنامه اش ثبت شده است.


اولکسی پلی یانسکی با 186 سانتی متر قد بعد از شاختار دونتسک در 6 تیم بعدی اش به صورت قرضی حضور یافته تا از این حیث رکورد جالب توجهی را به خود اختصاص دهد. جابجایی در 6 تیم به صورت قرضی و از سال 2006 تاکنون مسلما رکوردی است که تنها پلی یانسکی می توانست آن را به خود اختصاص دهد.


او در این مدت در باشگاه های ماریوپل ( سه فصل)، زوریا لوهانسک، هوورلا اوژهورد و متالیست حضور یافته و در فصل 13-2012 نیز به دلیل مصدومیت دور از میادین بوده است.


یاسنکی در فصل 2008 به صورت قرضی راهی تیم ایلیچیوتس در دسته دوم اوکراین شد و در بازگشت بار دیگر از سوی شاختار به تیم زوریا لوهانسک قرض داده شد. بعد از یک فصل بازی در این تیم بار دیگر با پایان قرارداد قرضی اش راهی شاختار شد تا به تیم ایلیچیوتس اینبار به مدت دو فصل قرض داده شود. او در ادامه سال های بازیگری خود نیز در تیم های اوژهورد و متالیست به عنوان بازیکن قرضی به میدان رفته است و در این مدت 176 بازی انجام داده که 12 گل نیز در کارنامه اش ثبت شده است.


او در فصل قبل در ترکیب تیم متالیست 14 بازی به صورت ثابت به میدان رفته و یک گل زده و دو کارت زرد نیز دریافت کرده و 21 گل خورده و 11 گل زده در بازی هایی که پل یانسکی حضور داشته برای متالیست ثبت شده که دو شکست 8 بر یک برابر شاختار و 5 بر 0 برابر دنیپرو از نتایج عجیب آن بوده است که این بازیکن با شماره 2 متالیست در دفاع میانی برای این تیم به میدان رفته است.


پل یانسکی در تیم زیر 19 سال اوکراین 5 بازی و تیم زیر 21 سال این کشور 10 بازی انجام داده است.

 

دیدگاه‌ها