کد خبر : 1341294 | 26 تیر 1395 ساعت 15:42 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

طهماسبی: تیم یکدلی داریم

طهماسبی می گوید از هواداران می‌خواهم همه‌جوره تیم را مورد حمایت قرار دهند و کاری به اشخاص نداشته باشند. هواداران با حمایتی که از تیم می‌کنند می‌توانند زمینه‌ساز موفقیت ما شوند.

طهماسبی: تیم یکدلی داریم

به گزارش "ورزش سه"، برای لیگ شانزدهم علی سلیمی از فولاد رفت و همچنین  مهرداد طهماسبی که نیم فصل لیگ پانزدهم از تراکتورسازی به فولاد آمده بود، در این تیم ماندنی شد.

 


مهرداد طهماسبی ‌در مورد شرایط اردوی فولاد خوزستان در کرج به فارس گفت: خدا را شکر اردوی بسیار خوبی در کرج برگزار کردیم و شرایط تمرینی بسیار مناسب است. تیم یک دست و یکدلی داریم و امیدواریم با حمایت هواداران بتوانیم به موفقیت برسیم.

 

وی در مورد اینکه فولاد تغییرات زیادی داشته و این مسئله در شروع فصل مشکل‌ساز نمی‌شود؟ عنوان کرد: ما تیم خوبی داریم که بازیکنان آن تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه هستند. تغییرات زیادی نداشتیم. مهرداد جماعتی، عبدالله ناصری، یوسف وکیا، اهل شاخه، عبدالله کرمی، اکبر ایمانی، احمد عبدالله‌زاده، مهرداد بایرامی، اسماعیل شریفات و... از فصل قبل در تیم باقی ماندند. در برخی از پست‌ها نفرات خوبی داشتیم که ما را ترک کردند و بازیکنان خوبی جایگزین آنها شدند. به هر حال این خاصیت نقل و انتقالات است و مشکل خاصی وجود ندارد.

 

طهماسبی در مورد قرعه فولاد در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر عنوان کرد: باید با همه تیم‌ها بازی کنیم، شاید در شروع لیگ یک مقدار کار سخت باشد، اما به هیچ وجه حریفی را نمی‌توان آسان یا سخت قلمداد کرد. گاهی مقابل ضعیف‌ترین تیم‌ها که اصلاً فکرش را هم نمی کنیم متحمل شکست می‌شوید. در کل تیم ما شرایط خوبی دارد و بازیکنان با اعتماد به نفس بالا فعالیت می‌کنند. به کسب نتیجه در لیگ امسال امیدواریم.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا با جدایی علی سلیمی امسال او گلر اول تیمش است، تصریح کرد: ان‌شاءالله هرچه خیر باشد، اتفاق می‌افتد. باید ببینیم خدا چه می‌خواهد. در لیگ امسال تمام تلاشم را خواهم کرد، گلرهای خوب و جوانی هم در تیم ما حضور دارند که باید ببینیم شرایط چطور می‌شود.

 

طهماسبی در پایان عنوان کرد: از هواداران می‌خواهم همه‌جوره تیم را مورد حمایت قرار دهند و کاری به اشخاص نداشته باشند. هواداران با حمایتی که از تیم می‌کنند می‌توانند زمینه‌ساز موفقیت ما شوند.

دیدگاه‌ها