کد خبر : 1341352 | 26 تیر 1395 ساعت 18:59 | 20.7K بازدید | 3 دیدگاه

به هرقیمتی فوتبال بازی نمی کنم

سیدصالحی: لیگ‌ایران جوانگرا نیست دلال گراست

مهاجم سابق سرخابی های پایتخت می گوید این روزها در فوتبال ایران رزومه مهم نیست و بازیکنانی که سالم زندگی می کنند مورد حمایت واقع نمی شوند.

سیدصالحی: لیگ‌ایران جوانگرا نیست دلال گراست

به گزارش "ورزش سه"، سیدمهدی سیدصالحی در رابطه با اوضاع این روزهای خود گفت: اخیرا با باشگاه گسترش فولاد تبریز تسویه حساب کردم، چند پیشنهاد از لیگ برتری ها داشتم اما به گونه ای نبود که بخواهیم درباره آنها صحبت کنیم، از نظر من پیشنهادات جالبی نبودند.

 


وی در رابطه با دوران حضور خود در گسترش فولاد گفت: خوشحالم که در این تیم هم بازی کردم و دوران خوبی را در تبریز گذراندم، بهرحال من نمی دانستم سیستم آقای کمالوند به گونه ای است که کمتر مهاجم نوک را در موقعیت گلزنی قرار می دهد اما با این حال در دوران حضورم سعی کردم با عملکرد خودم باعث گلزنی مهاجمانی همچون ابراهیمی و درویشی و ... شوم.

 


مهاجم سابق استقلال و پرسپولیس درباره احتمال حضور خود در لیگ های خارج از ایران گفت: زمانی که گلزن دوم لیگ شدم به دنبال بازار گرمی نبودم و چه برسد به این روزها، بله از چند لیگ مانند تایلند و مالزی پیشنهاد دارم و در حال بررسی هستم تا ببینم چه پیش می آید، از لیگ دسته اول هم پیشنهاداتی دارم اما باید شرایط را برنداز کنم و ببینم چه پیش می آید.

 


بازیکن سابق تراکتورسازان در رابطه با شرایط این روزهای فوتبال ایران گفت: متاسفانه شرایط به گونه ای شده است که دیگر رزومه در فوتبال ایران مهم نیست بلکه این روزها چیزهای دیگری مطرح است، من در بزرگترین تیم های ایران بازی کردم و یکی از بازیکنان تاثیرگذار آنها بودم اما می بینید که بازیکنانی که دارای رزومه هستند در این فوتبال جایی ندارند. واقعا نمی دانم فوتبال ما به چه سمت و سویی می رود، اکنون بیشتر به دنبال حاشیه می روند تا عملکرد مناسب.

 


او که از شرایط موجود ناراحت به نظر می رسد ادامه می دهد: به من برمی خورد که عمرم را در این فوتبال گذاشته ام و توانستم پاک و سالم زندگی کنم اما حالا می بینم که همه چیز به رابطه مربوط می شود، اتفاقاتی که در فوتبال ایران می افتد به شعور انسان توهین می کند، اگر من و امثال من سالم زندگی نمی کردیم می توانستیم 14، 15 سال در سطح اول فوتبال ایران باشیم؟ اصلا بحث جوانگرایی نیست بلکه فوتبال ما به سمت دلال گرایی می رود نه جوان گرایی، شما رجب زاده را ببینید با 38 سال سن هنوز هم یکی از تاثیرگذارترین های لیگ برتر است.

 


سیدصالحی در پایان گفت: نمی خواهم از کسی نام ببرم که دلخوری ایجاد شود اما بعضی که رزومه مناسبی هم ندارند به دلایلی همیشه تیم دارند اما من می گویم همیشه جوری زندگی کرده ام که سرم را بالا بگیرم، چرا که همیشه عقیده و مرامم این بوده که پاک از دنیا بروم. من به هر قیمتی فوتبال بازی نمی کنم.

دیدگاه‌ها