کد خبر : 1341490 | 27 تیر 1395 ساعت 12:06 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

توقع از تیم ملی فوتسال بالا رفته است

ناظم‌الشریعه: به بازیکنانم اعتقاد دارم

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: در حال حاضر توقع از تیم ملی فوتسال بالا رفته و ما هم باید به این خواسته مردم، احترام بگذاریم.

ناظم‌الشریعه: به بازیکنانم اعتقاد دارم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، محمد ناظم‌الشریعه در نشستی که با حضور رئیس و مدیر تیم های ملی فوتبال فدراسیون و اعضای هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال برگزار شد، گفت: برگزاری نشستها و اهمیت مسئولین فدراسیون علاقمندی و توجه را به تیم ملی فوتسال نشان می دهد و از توجه شما به فوتسال تشکر می کنم.


وی افزود: این چندمین جلسه ای است که با حضور رئیس و مدیر تیم های ملی فوتبال برگزار می شود و از این بابت مراتب قدردانی و تشکر خود و اعضای کادر فنی را اعلام می کنم. بدون شک توجه ویژه مسئولین فدراسیون، علاقمندی و اهمیت در این رشته را نشان می دهد.


سرمربی تیم ملی فوتسال ایران خاطرنشان کرد: از شهریورماه سال گذشته تا پایان رقابتهای جام ملتهای فوتسال آسیا برنامه های خود را ارائه کرده و خوشبختانه اکثر برنامه هایمان به مرحله اجرا رسید و با یک تیم متحول شده در ازبکستان حاضر شده و  نهایتا نتیجه اش کسب مقام قهرمانی در بازیهای جام ملتهای آسیا در ازبکستان بود.


ناظم‌الشریعه تاکید کرد: با توجه به جایگاه مناسبی که به دست آوردیم، برنامه خود را برای رقابتهای جام جهانی کلمبیا ارائه کردیم. در حال حاضر توقع از تیم ملی فوتسال بالا رفته و ما هم باید به این خواسته مردم، احترام بگذاریم و بهترین آماده سازی را برای تیم ملی فوتسال داسته باشیم. من به این تیم اعتقاد دارم چرا که بازیکنان بسیار خوب و با اخلاقی را در کنار خود داریم.


سرمربی تیم ملی فوتسال ادامه داد: کشور را به 10 منطقه تقسیم کردیم و برنامه استقدایابی خود را در این مناطق انجام دادیم. در این برنامه از هر منطقه 12 بازیکن و 3 دروازه بان را استعدادیابی و  انتخاب کردیم. ضمن اینکه در لیگ امید و جوانان نیز 50 نفر را گزینش کرده و در حال حاضر 200 بازیکن خوش آتیه در اختیار داریم که بدن شک آینده تیم های ملی فوتسال ایران خواهند بود.


وی تصریح کرد: از طریق بازیکنان جوانان و امید پشتوانه تیم های ملی بزرگسالان را تامین خواهیم کرد و بازیکنان بسیار خوبی را در اختیار داریم که امیدوارم بتوانیم به اهداف خود که موفقیت و سربلندی فوتسال است، برسیم.
 

دیدگاه‌ها