کد خبر : 1341493 | 27 تیر 1395 ساعت 12:14 | 50K بازدید | 5 دیدگاه

بازگشت ستاره فرانسوی به الدترافورد تصمیم درستی است؟

پوگبا-یونایتد؛ سرمایه گذاری یا اشتباه؟

به نظرمی‌رسد زمان زیادی تا کامل شدن ترکیب منچستر یونایتد باقی نمانده است. اریک بیلی، زلاتان و هنریک میختاریان تا به امروز به ترکیب شیاطین سرخ اضافه شده اند و حالا پوگبا، هدف اول منچستری‌هاست.

پوگبا-یونایتد؛ سرمایه گذاری یا اشتباه؟

به گزارش "ورزش سه"، پوگبا موفق شد چهار اسکودتوی متوالی با یوونتوس کسب کند و یکی از ارکان اصلی رسیدن بیانکونری‌ها به فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال گذشته بود.

 

بعد از جدایی آنده پیرلو و آرتور ویدال، "مروارید سیاه"  توانست یک بار دیگر توانایی‌های خود را به اثبات برساند و به تنهایی بار خط میانی تیم آلگری را به دوش بکشد. در حال حاضر، شایعات زیادی در مورد جا به جایی او به گوش می رسد و از بارسلوناف رئال مادرید و منچستر سیتی نیز به عنوان دیگر مشتریان ستاره 23 ساله تیم ملی فرانسه نام برده می شود. البته منچستر یونایتد را باید دست به نقد ترین خواهان پوگبا نامید. خرید پوگبا می تواند  دستاورد بزرگی برای مورینیو تیمش باشد زیرا آنها امسال از بزرگ‌ترین غایبان لیگ قهرمانان نیز به شمار می آیند.

 

 

1127075

 

گرچه همگان معتقدند که منچستر یونایتد به یک خانه تکانی اساسی نیاز دارد، اما آیا واقعا پل پوگبا 100 میلیون یورو ارزش دارد؟

 

با این مبلغ گزاف، شیاطین سرخ می‌توانند بازیکنان دیگری را نیز برای خریدن انتخاب کنند. به عنوان مثال، بلیز متوئیدی یا نمانیا ماتیچ می‌توانند گزینه‌های خوبی برای تقویت خط میانی قرمزها باشند. علیرغم تمامی توجه‌ها به تیم میزبان، پوگبا جام ملت‌های فوق العاده را پشت سر نگذاشت و می‌توان گفت که اگر بخواهیم بازیکنی را به عنوان ستاره تیم میزبان معرفی کنیم، می‌توانیم گریژمان را به عنوان بهترین بازیکن فرانسه در این مسابقات معرفی کنیم.

 

 

1127076

 

بدون شک پوگبا یک از بهترین هافبک‌های میانی دنیا در حال خاضر می‌باشد، اما در مسابقات یورو هیچ حرکت ویژه ای از او دیده نشد که بتوان او را بازیکنی غیرقابل جانشین نامگذاری کرد.

 

منطقا، سرخیو آگوئرو هم بهترین بازیکن تیم ملی آرژانتین نیست اما در منچستر سیتی، غیر قابل مهار تلقی می‌شود. از سوی دیگر، به نظر می‌رسد منچستری‌ها با توجه به این سرمایه گذاری عظیم، به بازیکنانی بزرگتر از پوگبا احتیاج دارد.

 

آیا اگر واقعا شیاطین سرخ قصد دارند تا چنین مبالغی را در بازار نقل و انتقالات صرف کنند، بهتر نیست تا آن را صرف خرید چند استعداد جوان کنند تا اینکه همه این مبلغ را برای آوردن پل پوگبا به منچستر یونایتد بپردازند؟

 

بهترین نمونه برای اثبات این موضوع که خرید ستارگان یا سرمایه گذاری بر روی بازیکنان جوان ، در مورد خود پوگبا اتفاق افتاده است. اگر در سال‌های اخیر، منچستری‌ها به جای خرید ستارگان بزرگ از تیم های دیگر، روی همین امثال پوگبا سرمایه گذاری می‌کرد و اجازه جدایی به آنها نمی داد، امروز مجبور نبود برای بازگرداندن او 100 میلیون یورو هزینه کند.

 

این سوال به شدت ذهن هواداران منچستر را به خود مشغول کرده است. آیا واقعا پرداخت 100 میلیون یورو برای خرید پوگبا منطقی می‌باشد؟

 

 

1127077

دیدگاه‌ها