کد خبر : 1341575 | 27 تیر 1395 ساعت 16:08 | 74.3K بازدید | 1 دیدگاه

بارانی: حضور در استقلال به صلاحم نبود

کاپیتان فصل گذشته پیکان می گوید که برای پیشرفت در فوتبال ایران باید روزی در استقلال بازی کند اما تمرکزش فعلا بر روی تیم کنونی اش است.

بارانی: حضور در استقلال به صلاحم نبود

محمد صادق بارانی در گفت و گو با "ورزش سه" در آخرین روزهای اردوی پیکان در مشهد گفت: اردوهای پیکان پیش از شروع فصل به بالا رفتن رفاقت و دوستی میان بازیکنان کمک زیادی کرده است و در این اردوها توانستیم به شرایط ایده آل مورد نظر کادر فنی پیش از شروع فصل نزدیک شویم.


وی ادامه داد: هر مربی در فوتبال طرز تفکر خاص خود را دارد و مجید جلالی نیز که امسال در تیم ما حضور دارد برای مربگیی و انتخاب نحوه تمرینات سبکی منحصر به فرد دارد. کار کردن با ایشان برای من تجربه جدیدی است که مطمئنا می تواند به آینده من کمک کند.


مدافع هافبک پیکان درباره بازیکنان جدید اضافه شده به این تیم تصریح کرد: بازیکنانی که به پیکان اضافه شدند نیاز به تعریف من ندارند زیرا هر کدام نام بزرگی در فوتبال ایران هستند. البته عده ای به میانگین سنی این بازیکنان انتقاد می کنند اما همه می دانند که در فوتبال ایران سن فاکتور مهمی نیست و کیفیت بازیکنان است که تعیین کننده است.


بارانی با بیان این نکته که پیکان در فصل جاری عملکردی آسانسوری خود را تکرار نخواهد کرد، افزود: در فصل جاری به شکلی باشگاه یار گیری کرده است که دیگر تجربه های تلخ گذشته تکرار نشود. نگاه ما در فصل جاری به نیمه بالایی جدول است و می خواهیم از ابتدای لیگ برای برد برابر گسترش فولاد به تبریز برویم و در لیگ شانزدهم اهداف بزرگی را برای خودمان ترسیم کرده ایم.


کاپیتان فصل گذشته پیکان که با تصمیم جلالی دیگر کاپیتان این تیم نیست درباره این اتفاق اظهار کرد: من نسبت به این موضوع هیچ انتقادی نداشته و ندارم زیرا سرمربی تیم ما تصمیم گیرنده هستند و همگی به تصمیم ایشان احترام می گذاریم. بازوبند برای من هیچ اهمیتی ندارد زیرا ما در پیکان سی کاپیتان داریم و همگی برای موفقیت تیم تلاش خواهیم کرد.


بارانی در پایان در پاسخ به این سوال که چرا با وجود رابطه نزدیک با رحمتی راهی استقلال نشد، گفت: البته آقای منصوریان نیز دو سال در پایه های استقلال مدیر آکادمی بودند و با ایشان نیز از گذشته در ارتباط هستم. برای حضور من در استقلال از باشگاه هیچ مذاکره ای با من انجام نشد و زمانی که در مورد این موضوع با مهدی رحمتی صحبت کردم او به من گفت حضور من دراستقلال فعلا به صلاح من نیست. من نیز به مانند همه دنبال پیشرفت در فوتبال هستم و به خوبی می دانم که برای پیشرفت در فوتبال ایران باید روزی در استقلال یا پرسپولیس بازی کنم که البته انتخاب من استقلال است اما تمرکز من فعلا بر روی پیکان است و می خواهم لیگ شانزدهم عملکرد درخشانی در پیکان داشته باشم.

دیدگاه‌ها