کد خبر : 1341708 | 28 تیر 1395 ساعت 09:47 | 41.4K بازدید | 0 دیدگاه

کشتی‌گیران اوکراینی پذیرفته می‌شوند؟

با حضور بازیکنان اوکراینی مدنظر پرسپولیس در تهران انتقادات به کیفیت این دو بازیکن آغاز شده است و به نظر می رسد با شرایطی که پرسپولیس از آن برخوردار است جذب این دو بازیکن منتفی شود.

کشتی‌گیران اوکراینی پذیرفته می‌شوند؟

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ که تا به امروز از نام های دانه درشت تری نسبت به این پل یانسکی و پریمیوف گذشته و آنها را نپذیرفته، اکنون با دو بازیکنی در تمرینات تیمش مواجه خواهد شد که مسلما کارنامه فوق العاده ای برای اتکا نداشته باشند.


مهاجم و مدافع اوکراینی که در اولین تمرین تیم نیز با شعار عجیب هواداران و توصیف «کشتی‌گیر» مورد تشویق قرار گرفتند تا هواداران هم نشان دهند نسبت به کیفیت فوتبالی آنها شناخت بیشتری نسبت به افرادی که این بازیکنان را معرفی کرده اند، داشته اند.


با این حال این دو بازیکن که روز گذشته در تست های پزشکی باشگاه نیز حضور یافته اند و مراحل پایانی ثبت قرارداد خود را دنبال می کنند در یک قدمی حضور در پرسپولیس قرار دارند و باید دید برانکو ایوانکوویچ در بازگشت به تهران چه پاسخ و دلیلی برای این خریدهای جدیدش خواهد داشت. هر چند برانکو طی دوران حضورش نشان داده هیچگاه حاضر نیست نسبت بازیکنان تیمش واکنش بدی نشان دهد اما انتظار هواداران چیز دیگری است.

دیدگاه‌ها