کد خبر : 1341778 | 28 تیر 1395 ساعت 13:41 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

بوعذار: کار کردن با آقای دایی لذت خاصی دارد

بوعذار می گوید آقای علیپور به من گفت به بازیکنان فصل قبل نیاز داریم و رضایت نامه نمی دهیم. من از آقای پورموسوی و تیم استقلال خوزستان عذرخواهی می کنم.

بوعذار: کار کردن با آقای دایی لذت خاصی دارد

عباس بوعذار هافبک نفت تهران در گفت و گو با "ورزش سه"، درباره ماندنش در نفت تهران و نرفتن به استقلال خوزستان گفت: طبق قراردادی که با تیم نفت داشتم باید یک سال دیگر در این تیم بازی می کرد، وقتی شنیدم تیم نفت تیم داری نمی کند تصمیم گرفتم به استقلال خوزتسان بروم و در تمرینات بدنسازی این تیم بودم.


هافبک سابق استقلال اهواز در ادامه گفت: اما زمانیکه شنیدم تیم نفت به فوتبال باز می گردد برای ماندن در تیم استقلال خوزستان کارم مشکل شد ، برای رضایت نامه اقدام کردم اما بی نتیجه بود و آقای علیپور به من گفت به بازیکنان فصل قبل نیاز داریم و رضایت نامه نمی دهیم. من از آقای پورموسوی و تیم استقلال خوزستان عذرخواهی می کنم.


هافبک اهوازی تیم نفت تهران در ادامه گفت: هرچند که کار را دیر شروع کرده ایم اما همه چیز خوش پیش می رود و به آمادگی مطلوب رسیده ایم. کارکردن با آقای گل جهان لذت خاصی دارد و خیلی خوشحالم با آقای دایی امسال کار می کنم و امیدوارم فصل خوبی باشد.


وی در انتها درباره تعداد زیاد خوزستانی های نفت گفت: ما به مانند فصل قبل تعداد زیادی بازیکن خوزستانی داشتیم و امسال نیز زیاد هستیم و این یعنی خوزستان برزیلته. امیدوارم بتوانیم با تلاش بچه ها و لطف خدا نتیجه خوبی بگیریم.

دیدگاه‌ها