کد خبر : 1341791 | 28 تیر 1395 ساعت 14:02 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

انصاری‌فرد نظاره‌گر بازی مدعیان لیگ

مدیرعامل سابق پرسپولیس و رئیس کمیته استعدادیابی باشگاه یاسین پیشرو دیدار تدارکاتی دو تیم مدعی قهرمانی لیگ برتر فوتسال را از نزدیک نظاره‌گر خواهد بود.

انصاری‌فرد نظاره‌گر بازی مدعیان لیگ

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های گیتی پسند اصفهان و یاسین قم که خود را آماده فصل جدید لیگ برتر می‌کنند عصر امروز در دیداری دوستانه که به میزبانی تیم اصفهانی برگزار می‌شود، به مصاف هم خواهند رفت.


گیتی پسند که در سه فصل اخیر قهرمانی را به تیم‌های دبیری تبریز و تاسیسات دریایی تهران داده و از جمع مدعیان فاصله گرفته است امسال با جذب بازیکنان مطرحی از جمله محمد کشاورز، علی‌اصغر حسن‌زاده، افشین کاظمی و ... برای بازگشت به دوران اوج خود تلاش می‌کند و قصد دارد با بهره‌گیری از این نفرات دوباره به مقام اول برسد.


شاگردان رضا لک که روزهای اخیر تمریناتشان را در اصفهان انجام می‌دادند امروز در دیداری تدارکاتی مقابل یاسین قم که به تازگی محمدرضا حیدریان را به عنوان سرمربی خود انتخاب کرده است، خواهند رفت.


محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس هم که اکنون به عنوان مشاور عالی مدیرعامل و رئیس کمیته استعدادیابی باشگاه یاسین پیشرو فعالیت می‌کند بازی این تیم مقابل گیتی‌پسند را از نزدیک می‌بیند

دیدگاه‌ها