کد خبر : 1341840 | 28 تیر 1395 ساعت 15:57 | 35.3K بازدید | 1 دیدگاه

لوزانو: 12 بازیکن کنونی بهترین‌های ایران هستند

نمی‌توان به والیبالیست‌ها لقب قهرمان ملی داد

سرمربی آرژانتینی تیم ملی ایران معتقد است قهرمان ملی به کسی گفته می شود که برای کشورش ایثار می کند و جان خود را نیز در این راه به خطر می اندازد، فکر می کنم قهرمان ملی برای ورزشکاران واژه بزرگی باشد.

نمی‌توان به والیبالیست‌ها لقب قهرمان ملی داد

به گزارش "ورزش سه"، راهیابی تیم ملی والیبال ایران به المپیک برای اولین بار این رشته را به بالاترین سطح مسابقات بین المللی رساند. بعد از کسب سهمیه حضور در ریو لقب "قهرمان ملی" را به والیبالیست ها دادند اما رائول لوزانو سرمربی آرژانتینی تیم ملی ایران بعد از تمرین امروز در این باره گفت:« من با استفاده از این واژه برای ملی پوشان والیبال موافق نیستم زیرا قهرمان ملی به کسی گفته می شود که برای کشورش ایثار می کند و جان خود را نیز در این راه به خطر می اندازد. فکر می کنم قهرمان ملی برای ورزشکاران واژه بزرگی باشد.»


لیست اعلامی او برای المپیک حواشی زیادی در پی داشت که در توضیح شرایط انتخاب بازیکنان گفت:« کادر فنی تیم ملی والیبال  18 آیتم برای انتخاب بازیکنان در نظر داشت که تشریح آنها از وقت این گفت وگو خارج است. اما کادر فنی بر اساس این عوامل به این نتیجه رسید که این 12 بازیکن از بهترین های والیبال فعلی ایران هستند و باید به بازی های المپیک اعزام شوند. البته اگر تا زمان شروع بازی های المپیک مصدومی داشته باشیم، می توانیم دو بازیکن را با اسناد پزشکی جایگزین کنیم.»


لوزانو در پایان تشکری ویژه از بازیکنانی که در تیم ملی زحمت کشیده بودند اما نتوانستند به المپیک بروند کرد:« من اینجا به صورت رسمی از آرمین تشکری، فرهاد ظریف، محمد جواد معنوی نژاد و علیرضا مباشری که در مدت تمرینات، تیم ملی را همراهی کردند و به انتخاب کادر فنی نیز احترام گذاشتند، تشکر و قدردانی می کنم.»

دیدگاه‌ها