کد خبر : 1342030 | 29 تیر 1395 ساعت 11:01 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

کار بزرگ سعادتمند برای فدراسیون اسکی

مشکلات مالی فدراسیون اسکی برطرف می‌شود

حامی مالی تاریخ فدراسیون اسکی ایران معرفی شد.

مشکلات مالی فدراسیون اسکی برطرف می‌شود

به گزارش "ورزش سه" به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکی و سایت وزارت ورزش با تلاش‌ها و رایزنی‌های گسترده صورت گرفته در جهت حمایت مالی و اجرای برنامه‌های فدراسیون از سوی احمد سعادت مند سرپرست فدراسیون اسکی و مصطفی سعیدی سرپرست کمیته اقتصادی و بازاریابی این فدراسیون یک تفاهم‌نامه مالی به مدت یک سال با بخش خصوصی منعقد شد.

با انعقاد این قرارداد فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران در زمره فدراسیون‌های برتر در کسب درآمد و جذب اسپانسر در سال اقتصاد مقاومتی قرار می‌گیرد.

بر اساس منویات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه جدی به اقتصاد مقاومتی و با توجه به شرایط رکود اقتصادی در کشور این تفاهم‌نامه مالی یک نقطه عطف بسیار بزرگ در تاریخ ورزش و اسکی ایران محسوب می‌شود.

این اتفاق در حالی صورت گرفت که فدراسیون اسکی در دوره گذشته بدهی بیش از 9 میلیارد ریالی برجای گذاشته و سبب سلب اعتماد فعالین اقتصادی نسبت به این رشته ورزشی شده بود، اما در دوره جدید مدیریتی این فدراسیون (کم‌تر از 5 ماه) علاوه بر اجرای برنامه‌های کامل فدراسیون نظیر برگزاری 5 دوره رقابت‌های اسکی در رشته‌های مختلف و دو اعزام برون مرزی برخی بدهی‌های برجای مانده از سنوات گذشته نیز تسویه شد.

اسپانسر فدراسیون اسکی در مسابقات، میزبانی‌ها، اردوها، رویدادها مختلف و ... به حمایت از این رشته ورزشی می‌پردازد و دغدغه‌های مالی فدراسیون که از گذشته برجای مانده را تا حدود زیادی برطرف خواهد کرد.

دیدگاه‌ها