کد خبر : 1342065 | 29 تیر 1395 ساعت 13:21 | 103.4K بازدید | 0 دیدگاه

می‌خواهم دوباره ملی‌پوش شوم

صادقی: کاش پارسال به پرسپولیس می‌رفتم

دروازه‌بان تیم صبای قم اعلام کرد از ذوب آهنی بابت بازی نکردنش در این تیم ناراحت نیست.

صادقی: کاش پارسال به پرسپولیس می‌رفتم

محمد باقر صادقی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره پیوستنش به صبای قم اظهار داشت: قرارداد من با ذوب آهن تمام شده بود و از سوی دیگر شرایط طوری بود که نمی‌توانستم در این تیم باقی بماند. من می‌خواستم در تیمی باشم که بازی کنم و دوباره به روزهای اوج خودم برگردم. اگر در ذوب آهن می‌ماندم، این اتفاق برایم رخ نمی‌داد و ترجیح دادم به صبای قم بپیوندم.


وی ادامه داد: من برای پیوستن به صبا، به کادرفنی و بازیکنان این تیم نگاه کردم. گزینه‌های دیگری هم داشتم اما با توجه به اینکه صبا تیمی شبیه به سایپا است، آن را انتخاب کردم. مربی دروازه‌بانان صبا هم مربی‌ام بوده است. شرایط خوب است و انشاءالله به روزهای خوبم برگردم.


دروازه‌بان صبا با اشاره به جدایی‌اش از ذوب آهن تاکید کرد: باشگاه ذوب آهن از نظر مالی برای من خوب بود و مشکلی نداشتم اما چون بازی نمی‌کردم، شرایط برایم مناسب نبود. تیم ذوب آهن با ترکیب خود به نتیجه رسیده بود و من به این خاطر که بازی نمی‌کردم، اذیت می‌شدم.


صادقی افزود: از مسئولان ذوب آهن به هیچ عنوان ناراحت نیستم. رشید مظاهری انصافاً در این دو سال عالی کار کرد. به هر حال شرایط طوری شد که من از ذوب‌آهن جدا شوم.

فقط کاش نیم فصل پارسال که پرسپولیس و فولاد مرا می‌خواستند، مسئولان ذوب آهن اجازه جدایی‌ام را صادر می‌کردند. هرچه بود تمام شد و امیدوارم برای صبا مفید باشم.


وی در پایان اضافه کرد: صبا فرصت خوبی برای من است که بتوانم به روزهای خوبم برگردم. من مدت زیادی است از تیم ملی دور شدم و حالا زمان دارم تا خودم را نشان دهم و بتوانم دوباره نظر کادرفنی تیم را جلب کنم. امیدوارم دوباره به تیم ملی دعوت شوم.

دیدگاه‌ها