کد خبر : 1342127 | 29 تیر 1395 ساعت 15:26 | 34K بازدید | 2 دیدگاه

ماجرای سرباز شدن ملی پوش فولاد

سعداوی می‌گوید ما گزارش این مسئله را همراه با اسم دلال به طور محرمانه به فدراسیون و حراست فدراسیون فوتبال فرستادیم تا برخورد لازم صورت بگیرد.

ماجرای سرباز شدن ملی پوش فولاد

به گزارش"ورزش سه"، عارف آقاسی بازیکن تیم ملی جوانان و فولاد برای خدمت سربازی به تیم تراکتورسازی پیوسته است که این انتقال به مذاق فولادی‌ها خوش نیامده است. نعیم سعداوی به فارس درباره این انتقال اینگونه توضیح داده است:


در دو اردوی گذشته تیم ملی جوانان کمال همکاری را با مسئولان تیم ملی داشتیم و آقاسی همراه با نجاریان در تمرینان تیم ملی حاضر می‌شد. قبل از اردوی سنگاپور تیم ملی جوانان این بازیکن چند جلسه‌ای در تمرینات غیبت کرد و گزارش این مسئله را به فدراسیون دادیم. از آنها خواستیم که در اردوی بعدی تیم ملی این بازیکن را دعوت نکنند و به سنگاپور اعزام نشود اما متاسفانه در این رابطه با ما همکاری نشد. در حاشیه اردوی تیم ملی یکی از دلال‌ها زیر پای بازیکن ما نشسته و او را وسوسه کردند تا از تحصیل انصراف دهد و برای گذراندن خدمت سربازی راهی یکی از تیم‌های نظامی شود. ما گزارش این مسئله را همراه با اسم دلال به طور محرمانه به فدراسیون و حراست فدراسیون فوتبال فرستادیم تا برخورد لازم صورت بگیرد اما بازیکن اکنون با تیم ملی جوانان به سنگاپور اعزام شده است.

 

فضای اطراف تیم ملی باید سالم باشد تا باشگاه‌ها نگرانی بابت حضور بازیکنشان در اردو نداشته باشند. متاسفانه باشگاه‌هایی هم که داعیه فرهنگی دارند نباید با دلال‌هایی که این کارها را انجام می‌دهند همکاری کنند و این فرصت را به آنها بدهند که این اقدامات را انجام دهند. باید جلوی این مسئله گرفته شود  وگرنه ساختار کار پایه زیر سؤال می‌رود و باشگاه‌هایی که بازیکن سازی می‌کنند ترس و واهمه این موضوع را دارند که بازیکنانشان را از دست بدهند. متاسفانه این اتفاق دو هفته مانده به شروع لیگ برتر می‌افتد که باشگاه نفرات خود را برای شروع مسابقات بستند و آماده شروع بازی‌ها هستند. چه تضمینی وجود دارد که این قبیل اتفاقات برای سایر بازیکنان نیفتد و باید فدراسیون و باشگاه‌ها برای مقابله با این رفتار نا مناسب برخورد قاطعی داشته باشند.

دیدگاه‌ها