کد خبر : 1342468 | 30 تیر 1395 ساعت 16:16 | 27.9K بازدید | 0 دیدگاه

ویسی زیرکانه یارگرفته

صادقی: با وجود دایی کار استقلال راحت نیست

اکبر صادقی هافبک تیم نفت‌تهران طی یک تغییر و تحولات از صبا به نفت‌تهران رفت.

صادقی: با وجود دایی کار استقلال راحت نیست

به گزارش "ورزش سه"، صادقی بعد از دیدار دوستانه مقابل بادران به سئوالات خبرنگار ما پاسخ داد:


مالک صبا به منظور تبلیغات به این تیم آمد


آن کسی که قرار بود مالک باشگاه صبا شود بیشتر به قصد تبلیغات به آنجا آمده بود و خودشان را در جامعه و اجتماع بزرگ کنند که اسمشان سر زبان‌ها بیفتد که متاسفانه نتوانستند به قول‌هایی که داده بودند وفادار باشند ما هم سعی کردیم خیلی دوستانه از آنها جدا شدیم، مشکل خاصی نبود. البته فکر می‌کنم این آقا از آن تیم جدا شدند من هم فسخ کرده بودم البته به دلیل طلب‌هایی که از صبا داشتم ترجیحم این بود که بمانم اما خب برای اینکه زمان را از دست دهم به یکی از گزینه‌ها که نفت یکی از آنها بود پاسخ مثبت دادیم و پس از صحبت‌هایی که صبا انجام دادم از آنها بابت عدم حضورم عذرخواهی کردم، با نفت قرارداد بستم.


شاگردی آقای دایی افتخار بزرگی است


به نفت آمدم چون آقای دایی را می‌شناختم تجربه شاگردی ایشان را در سال گذشته داشتم. خیلی‌ها آرزوی شاگردی آقای دایی را دارند و در کنار ایشان بودن افتخار بزرگی است. زمانی که آقای دایی از طریق وکیل‌شان با بنده تماس گرفتند و شنیدم که ایشان سرمربی نفت شدند خیلی سریع خودم را به باشگاه رساندم، خیلی راحت با آنها به توافق رسیدیم و قراردادم را به ثبت و امضا رساندم.


با فسخ قرارداد آقای دایی بازیکنان فسخ کردند


وقتی آن آقا به وعده و وعیدهایی که داده بودند عمل نکردند و آقای دایی متوجه این قضیه شدند، پس از فسخ قراردادشان ما هم به قراردادمان را فسخ کردیم. البته من گفتم دلیل اصلی حضورم در صبا دریافت طلبم سال گذشته بودم و علاوه بر آن زمانی که دیدم آقای دایی قراردادشان را با صبا تمدید کردند خب من به قراردادم را تمدید کردم.


زمان کم در روند نفت تاثیرگذار نخواهد بود


با توجه به اینکه زمان زیادی برای مشخص شدن وضعیت نفت صرف شد اما سابقه و تجربه سرمربیگری آقای دایی در تیم‌های خوب، بسته شدن تیم با بازیکنان موثر و استارت سریع بعد از حل مشکلات نفت باعث نمی‌شود از شخصیت تیمی‌اش بکاهد. علاوه بر آن نفت همیشه طی سال‌های حضورش در لیگ‌برتر همیشه در بالای جدول حضور داشته خیلی تاثیر منفی‌ای در روندش نخواهد داشت. البته بعضی از بازیکنان باتجربه سال‌ گذشته‌اش هم در تیم حضور دارند که خب همین خود کمک بزرگی برای تیم است. اگر بتوانیم بازی‌های سخت هفته‌های اول را پشت سر بگذاریم مطمئنا روی دور بازی‌ها می‌افتیم و نتایج خوبی در ادامه کسب خواهیم کرد.


کل تیم استقلال تغیر نکرده


خط جلوی استقلال که خیلی تغییری نداشته و سایر بازیکنانشان در پست‌های دیگر هم بازیکنانی هستند که در لیگ‌برتر حضور داشتند و فکر می‌کنم بچه‌های روی آنها شناخته دارند. آنطور نیست که بگویم این تیم ناشناخته است و کل تیم استقلال تغییر کرده و شناختی روی این تیم داریم. ما یک تیم خوب هستیم و مربی بزرگی چون آقای دایی هدایت تیم را برعهده دارد، فکر نمی‌کنم روز آسانی برای استقلالی‌ها باشد. با توجه به اینکه تیم ما دیر بسته شده اما تمام تلاشمان را در اینجا خواهیم کرد تا یک بازی آبرومند مقابل استقلال انجام بدهیم. جدای دربی مربی‌ها و استقلالی و پرسپولیسی بودن سرمربی‌ها هر دو تیم برای کسب برد و نتیجه خوب به میدان خواهد آمد تا شخصیت تیمی‌اش را نشان دهد.


محرومیت هوادار به ضرر فوتبال است


بازی بدون تماشاگر برای هر دو تیم چه استقلال و چه نفت تصویر جالبی به همراه نخواهد داشت علی‌الخصوص که این بازی، بازی هفته اول است. معتقدم این محرومیت بیشتر از اینکه به سود فوتبال باشد به ضرر هواداران و فوتبال ایران است. با حضور تماشاگران انگیزه دو تیم برای کسب نتیجه بیشتر می‌شود. علاوه بر آن بازیکن جدید شرایط حضور در چنین رقابتی را تجربه می‌کنند. به جز چند نفر تماشاگرنما مابقی هواداران به هدف تشویق تیمشان به ورزشگاه می‌آیند و فقط باید آنها را از استادیوم‌ها دور کنند و نباید انگیزه حضور هواداران به ورزشگاه را با محروم کردن تیمشان از بین ببرند. بازیکنان با حضور تماشاگرانی که بازی‌ایش را در زمین دنبال می‌کند و دیدن بازی‌اش انگیزه می‌گیرد تا بتواند خواسته‌های هوادارش را برآورده کند.


زیرکانه عمل کردن سپاهان و ویسی در نقل و انتقلات

 

در فصل نقل و انتقالات جدایی از استقلال و پرسپولیس، سپاهان و عبدالله ویسی به نسبت سیار تیم‌ها خیلی زیرکانه و بی‌سروصدا کار کردند و بازیکنان خوبی را به خدمت گرفته‌اند و همچنین فولاد بازیکنان خوبی گرفته است اما خب همانطور که خودتان می‌دانید استقلال و پرسپولیس در این زمینه به نسبت سایر تیم‌ها بهتر عمل کردند، باید بازی‌ها رقم بخورد تا در خصوص نقل و انتقالات تیم‌ها صحبت کرد. نمی‌توان این را مدنظر بازی‌ها دانست که چه کسانی به کدام تیم‌ها رفتند همانطور که شاهد بودید استقلال‌خوزستان سال گذشته با بازیکنان بی‌نام و نشان توانست یکی از مدعیان باشد و در نهایت قهرمان لیگ شد.

دیدگاه‌ها