کد خبر : 1342633 | 31 تیر 1395 ساعت 12:05 | 21.5K بازدید | 0 دیدگاه

به بهانه بازگشت پپ به مونیخ: و زندگی ادامه دارد

تنها در فاصله چند هفته از جدایی دوباره به ورزشگاهی بازگشت که سه فصل خاطرات تلخ و شیرین بسیار زیادی را در آن تجربه کرده بود آن هم با استقبال بی نظیر طرفداران بایرن.

به بهانه بازگشت پپ به مونیخ: و زندگی ادامه دارد

به گزارش "ورزش سه"، فوتبال حرفه ای دنیا با نقل و انتقالات و جابه جایی های مربیان همواره جذابیت هایش دوچندان می شود به خصوص در نقل و انتقالات تابستانی که مدت زمان کمی هم نیست. در این بین قصه مربیان سرشناس کمی متفاوت تر از بازیکنان است به خصوص مربیانی که برای خود اسم و رسمی دارند و با موفقیت های شان جای خاصی در دل طرفداران باز می کنند.


یکی از همین مربیان پپ گواردیولا اسپانیایی است که تا همین چند هفته قبل روی نیمکت بایرن می نشست و با این تیم در سه فصل به موفقیت ها و ناکامی هایی رسید اما با اتمام قراردادش تصمیم گرفت به پیشنهاد وسوسه کننده سیتی زن های شهر منچستر پیوسته و تجربه مربیگری در لیگ برتر جزیره را نیز به دست بیاورد. تصمیمی که طرفداران بایرن راحت تر از چیزی که تصور می شد با آن کنار آمدند و به پپ احترام گذاشتند.

 

1127964


رقابت های لیگ جهانی که تورنمنتی سراسری بین باشگاه های مختلف از چند قاره است باعث شد تا این مربی زودتر از حد تصور بار دیگر پایش به آلیانس آره نا باز شود جایی که شاگردان او در منچسترسیتی باید به مصاف بایرن کارلو آنچلوتی می رفتند تا اولین محک خود با این مربی را پشت سر می گذاشتند. بازگشت پپ آن هم با شکل و شمایلی که برای طرفداران باواریایی ها غریبه بود بسیاری از توجهات رسانه ها را به خود معطوف کرده بود تا شاهد برخورد بایرنی ها با مربی سابق خود باشند.

 

1127962


تک تک صحنه هایی که دیشب در ورزشگاه آلیانس آره نا برای گواردیولا رقم خورد به خصوص جایی که او به سمت نیمکت بایرن رفت و در آغوش آنچلوتی جای گرفت می تواند درست بزرگی برای فوتبال به اصطلاح حرفه ای ایران باشد که هنوز با پشت سر گذاشتن 15 دوره از لیگ حرفه ای اسیر تعصبات بی مورد رنگی و قواعد آماتورگونه است. جایی که طرفداران به جای پرداختن به اصل بیشتر به حاشیه می پردازند ودرگیر رفت و آمدهای طبیعی در فوتبال حرفه ای میان تیم های سابق خود هستند!

 

1127963


بله، اتفاق دیشب ورزشگاه آلیانس آره نا به همگان از جمله طرفداران متعصب ایرانی ثابت کرد که رفت و آمدها نه تنها تمام شدنی و پایان راه نیست بلکه باعث می شود تا جذابیت ها بیشتر شده و زندگی همچنان ادامه پیدا کند تنها کافی است برای اثبات این ادعاها برخوردهای طرفداران بایرن با پپ گواردیولا را مقایسه کنید با برخوردهایی که در بازی استقلال با تراکتورسازی در فصل گذشته رخ داد و باعث محرومیت طرفداران این تیم از هفته اول لیگ شانزدهم شد.

دیدگاه‌ها