کد خبر : 1342654 | 31 تیر 1395 ساعت 13:37 | 61.5K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره سابق مستطیل سبز در نمایی جدید

چالش پرهیجان زندی در لباس مربیگری (عکس)

ستاره دو ملیتی سابق تیم ملی ایران که طرفداران پرشماری در بین فوتبالدوستان دارد حالا در نمایی تازه از خود وارد عرصه مربیگری در قلب اروپا شده است.

به گزارش "ورزش سه"، فریدون زندی ستاره سال های نه چندان دور فوتبال ایران که در بدو حضورش در جمع ملی پوشان با آن پرچم سه رنگ مقدس ایران روی دوش در منامه بحرین  به اردوی تیم ملی پوست و در جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ خودنمایی کرد حالا بعد از گذشت نزدیک به یک دهه وارد چالش هیجان انگیز دیگری در دنیای فوتبال شده و مربیگری جوانان سن پائولی را در لیگ آلمان بر عهده گرفته است.


زندی که طرفدارانش همیشه او را با لباس فوتبال در مستطیل سبز می دیدند حالا هدایت تیمی را در آلمان برعهده گرفته که همواره بازیکنان بزرگی به باشگاه های مطرح این کشور معرفی کرده است و این نشان می دهد که مدیران باشگاه سن پائولی به افکار و نگاه های این مربی جوان ایمان و اعتماد کافی دارند. بازیکنی که در دوران فوتبالش فراز و نشیب های زیادی را سپری کرد حالا با کسب تجربه از آن روزها می تواند فصل جدیدی در دنیای ورزش حرفه ای برای خود به ارمغان بیاورد و به یکی از مربیان موفق در فوتبال تبدیل و چه بسا به زودی هدایت تیمی در ایران را برعهده بگیرد.

 

1127980

 

1127979

دیدگاه‌ها