کد خبر : 1342755 | 01 مرداد 1395 ساعت 01:30 | 75.2K بازدید | 0 دیدگاه

حضور هواداران زن و مرد در ورزشگاه

اتفاقی منحصر به‌فرد در ورزشگاه ثامن

در مراسم رونمایی از پیراهن تیم مشهد(سیاه جامگان) در ورزشگاه ثامن مشهد، هواداران مرد و زن به طور یکسان در ورزشگاه حضور پیدا کردند، مسئله ای که استقبال همگان به دنبال داشت و در نهایت بدون مشکل و حساسیتی فیصله پیدا کرد.

اتفاقی منحصر به‌فرد در ورزشگاه ثامن

 

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته باشگاه مشهد از پیراهن فصل آینده خود رونمایی کرد، مراسمی که در آن از کاپیتان سابق تیم ملی، جواد نکونام و بهترین داور لیگ پانزدهم، محسن ترکی نیز تقدیر به عمل آمد.

 


اما اتفاق جالبی در این مراسم افتاد که تقریبا برای اولین بار در فوتبال ایران به وقوع می پیوست، در این مراسم که در ورشگاه ثامن برگزار می شد برای اولین بار هواداران زن و مرد تیم مشهد به صورت خانوادگی در این مراسم حضور داشتند. نکته جالب درباره حضور مردان و زنان در ورزشگاه اینکه این اتفاق که تاکنون به وقوع نپیوسته بود برای اولین بار در شهر مشهد و بدون هیچگونه حساسیتی اتفاق افتاد و استقبال حاضران را در پی داشت، به گونه ای که محسن ترکی پس از تقدیر از خود عنوان کرد: خدا را شکر این اتفاق از قلب ایران، شهر امام رضا این اتفاق افتاد، امیدواریم این حضور در همه فوتبال ایران اتفاق بیفتد چرا که به پاک شدن محیط ورزشگاه ها کمک خواهد کرد.

 

 

1128076

دیدگاه‌ها