کد خبر : 1342977 | 02 مرداد 1395 ساعت 09:53 | 18.3K بازدید | 1 دیدگاه

ادینیوی واقعی را در لیگ برتر ببینید

ادینیو: انتقادها را قبول ندارم

مهاجم برزیلی تیم تراکتورسازی تاکید کرد امسال به دنبال کسب عنوان آقای گلی است.

ادینیو: انتقادها را قبول ندارم

لوسیانو ادینیو در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره شرایط تراکتورسازی، دیدار با استقلال خوزستان، انتقادهایی که به گل نزدن خودش می‌شود، آینده و برخی مسائل دیگر صحبت‌هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می‌خوانید:


لیگ را پرقدرت شروع می‌کنیم


شرایط خیلی خوبی داریم. تمرینات منظمی را برگزار کردیم. تمرکز زیادی داریم تا بتوانیم لیگ را با اقتدار آغاز کنیم. امیدوارم همه چیز خوب پیش برود و موفق باشیم.


انتقادها را قبول ندارم


انتقادهایی که به گل نزدن من می‌شود، برایم چندان قابل قبول نیست. بازی‌های تدارکاتی قبل از شروع فصل اهمیتی ندارد. ادینیو تمام تمرکزش روی لیگ برتر است و شک نکنید مقابل استقلال خوزستان اولین گلم را برای تراکتورسازی می‌زنم. البته در بازی اخیر از روی نقطه پنالتی یک گل به ثمر رساندم ولی دوست دارم در بازی اول گل بزنم.


استقلال خوزستان را می‌بریم


تیم تراکتورسازی امسال شرایط خوبی دارد. بازی اول با استقلال خوزستان خیلی سخت است اما هر کاری می‌کنیم تا پیروز شویم. شک ندارم با برد از زمین خارج می‌شویم و راه خود را در لیگ شانزدهم با اقتدار آغاز خواهیم کرد.
آقای گل می‌شوم.


من مدعی اول آقای گلی لیگ برتر هستم. امسال باید با تمرکز بالا در همه بازی‌های لیگ برتر گل بزنم. انگیزه زیادی دارم تا به این موفقیت برسم. انشاءالله بتوانم با کمک همبازیانم موفق باشم.


با حاتمی دوست هستم


فرزاد حاتمی دوست خوب من است. من و او برای گلزنی در تراکتورسازی تلاش می‌کنیم. در کنار رفاقتی که داریم با هم رقابت می‌کنیم و هدف هردوی ما موفقیت تیم است.

 

دیدگاه‌ها