کد خبر : 1342993 | 02 مرداد 1395 ساعت 10:40 | 32.1K بازدید | 1 دیدگاه

تلاش روستوف برای استفاده از سردار مقابل اندرلخت

حضور آزمون در لیگ قهرمانان اروپا

باشگاه روسی بعد از پیروزی در دادگاه cas و اضافه کردن مهاجم ایرانی به فهرست بازیکنانش حالا در صدد سود بردن از این بازیکن در پلی آف لیگ قهرمانان است.

حضور آزمون در لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش "ورزش سه"، بعد از این که فدراسیون فوتبال روسیه در مناقشه میان دو باشگاه روستوف و روبین کازان رای به تیم سابق آزمون داد تا این بازیکن به کازان برگردد ماجرا به شکایت و شکایت بازی در دادگاه بین المللی cas کشیده شد که بعد از نزدیک به دو هفته تلاش وکلای باشگاه روستوف در نهایت این دادگاه حکم به حضور ازمون در روستوف داد.


با این حکم که در فدراسیون فوتبال روسیه هم لازم الاجراست مهاجم ایرانی دیگر مشکلی برای حضور در تمرینات و بازی های رسمی نایب قهرمان روسیه نخواهد داشت به همین خاطر برخی سایت های خبری روس از تلاش های باشگاه روستوف برای بازگرداندن نام بهترین گلزن فصل قبل خود به لیست نفرات ارسالی به یوفا برای بازی های مرحله دوم پلی آف لیگ قهرمانان اروپا خبر دادند.


بنا به نوشته سایت sovsport روسیه والری زایتسف وکیل باشگاه روستوف بعد از برتری در پرونده مهاجم ایرانی در دادگاه cas تلاش هایی را آغاز کرده تا یک روز قبل از بازی با اندرلخت بلژیک که سه شنبه شب برگزار می شود نام سردار آزمون را به فهرست ارسالی به یوفا اضافه کند که این درخواست باشگاه روستوف هم با واکنشی از سوی مسئولان برگزاری این تورنمنت معتبر روبرو نشده است.

دیدگاه‌ها