کد خبر : 1343010 | 02 مرداد 1395 ساعت 11:30 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

بهترین حمایت از کاروان ایران صورت گرفته است

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: بهترین حمایت و پشتیبانی را از کاروان ورزش ایران برای حضور در المپیک ریو داشته ایم.

بهترین حمایت از کاروان ایران صورت گرفته است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، کیومرث هاشمی با بیان اینکه ١٣ روز تا المپیک باقی مانده است، اظهار داشت: آماده می شویم تا کاروان ٦٣ نفره ایران با نام امام رضا (ع) به ریو اعزام شود.

 

وی ادامه داد: تمام شرایط مطلوب برای حضور ورزشکاران در ١٤ رشته فراهم شده است. بهترین خدمات ارائه شده تا ورزشکاران در این رویداد حضور پیدا کنند.

 

هاشمی با اشاره به برگزاری مراسم بدرقه که چهارشنبه شب با حضور رئیس جمهور برگزار شد، گفت: دکتر روحانی به نمایندگی از مردم در این مراسم حضور داشتند. ایشان به نکاتب اشاره کردند و امیدواری هایی دادند برای موفقیت کاروان ایران.

 

رئیس کمیته ملی المپیک با اشاره به اقدامات انجام شده توسط این کمیته برای ورزشکاران المپیکی اظهارداشت: تهیه البسه یکی از اقداماتی بود که از سال گذشته رایزنی در مورد آن را آغاز کردیم و با شرکت های داخلی و خارجی زیادی صحبت شد، یکی از اهداف این بود که هزینه ای در این زمینه متقبل نشویم، در هر صورت طی مذاکرات انجام شده با شرکت لی نینگ به تفاهم رسیدیم.

 

وی در این رابطه ادامه داد: بر اساس تفاهم نامه امضا شده با این شرکت، ١١٠٠ ست لباس در اقلام مختلف شامل ١٨ تیکه برای هر یک از اعضای کاروان در اختیار کمیته قرار گرفت.

 

هاشمی که در مراسم رونمایی از البسه کاروان ایران صحبت می کرد، گفت: ٤ میلیارد و ٢٠٠ میلیون تومان هزینه کلی تهیه و ارسال البسه شده است که از این رقم ٧٠٠ میلیون بابت گمرک و حمل و نقل هزینه شده است.

دیدگاه‌ها