کد خبر : 1343034 | 02 مرداد 1395 ساعت 12:21 | 10.1K بازدید | 2 دیدگاه

شکایت از مالک قبلی استقلال اهواز

حواشی و اتفاقات استقلال اهواز از سال گذشته با این تیم همراه است و هنوز این اختلافات مالکین به پایان نرسیده است.

شکایت از مالک قبلی استقلال اهواز

به گزارش "ورزش سه"، جهانگیر جهانداری مالک اصلی استقلال اهواز پس از خرید سهام فولادنوین هدایت این تیم را به ملکی داد ولی طبق گفته‌های او، ایشان به هیچ یک از تعهداتش عمل نکرده است و از آنها به مراجع قانونی شکایت کرده‌اند.


او در این خصوص گفت: متاسفانه آقای ملکی به تعهداتشان عمل نکردند و چک‌هایشان نقد نشد. به همین منظور مجبور شدیم از طریق مراجع قانونی شکایت کنیم تا بتوانیم تیم را از آنها پس بگیریم.


وی در ادامه افزود: ایشان سال گذشته زمانی که تیم را از ما خریدند به تعهداتشان عمل نکردند و هیچ یک از چک‌هایی که به ما بابت خرید دادند نقد نشده است. حتی قرار بود بدهی فولاد را پرداخت کنند که آن را هم انجام ندادند و مجموعه فولاد علیه ما اقدام کردند. بنده مجبور شدم علیه ایشان اقامه دعوی کنیم و درخواست استرداد تیم را کردیم.


او در پاسخ به این مساله که آیا با وجود واگذاری تیم امتیاز باشگاه به نام ایشان است تصریح کرد: بله، عملاً امتیاز باشگاه به نام بنده است. آقای ملکی هیچ اقداماتی برای باشگاه انجام نداده‌اند و تنها یک مدت تیم را در اختیار ایشان قرار دادیم و عملاً هیچ کاری برای رشد و ارتقای تیم انجام ندادند و همانطور که می‌دانید تیم به لیگ یک سقوط کرد.


جهانداری در پایان افزود: درست است باشگاه زمان آنچنانی برای آماده‌سازی ندارد اما همانطور که گفتم ما به دلیل عدم انجام تعهدات آقای ملکی مجبور شدیم به مراجع قانونی پیگیر شویم که پیگیری این موضوع زمان‌بر است. باید صبر منتظر حکم مراجع شویم اما در هر مقطع زمانی باشد تیم را پس خواهیم گرفت مطمئن باشید ادعای ضرر و زیان هم می‌کنیم و خودمان را به رقابت‌ها می‌رسانیم.

دیدگاه‌ها