کد خبر : 1343048 | 02 مرداد 1395 ساعت 13:04 | 20.1K بازدید | 0 دیدگاه

سیدجلال در آستانه شکایت از زردپوشان

در حالی که قرار بود مسوولان نفت تهران طبق تعهد خود پیش از شروع فصل، مطالبات بازیکن سابق این تیم را تسویه کنند، هنوز در انجام آن کوتاهی کرده‌اند تا سیدجلال حسینی تهدید به شکایت از این باشگاه کند.

سیدجلال در آستانه شکایت از زردپوشان

به گزارش "ورزش سهسیدجلال حسینی که در فصل گذشته در نفت تهران حضور داشت، با توجه به مشکلات مالی این باشگاه بخش عمده‌ای از قراردادش را طلب دارد و در پایان فصل با وعده مسوولان این تیم مبنی بر پرداخت مطالبات با حضور مالکان جدید مواجه شد. با این حال در حالی که چیزی به شروع مسابقات لیگ شانزدهم باقی نمانده است، مسوولان نفت به تعهدات خود عمل نکرده‌اند تا این بازیکن در آستانه شکایت از تیم سابق خود قرار داشته باشد.


سیدجلال حسینی در این رابطه به خبرنگار ما می‌گوید:«من طبق وعده‌ای که داده بودند به آنها اعتماد کردم و این مساله در بین تمام بازیکنان وجود داشت. فصل سختی را با نفت تهران داشتیم و علیرغم تمام مشکلات موجود تمام تلاش خود را برای موفقیت آن انجام دادیم و در پایان فصل نیز وعده داده شد با حضور مالکان جدید در ابتدا مطالبات را پرداخت کنند که تا این لحظه خبری نشده است. وقتی بازیکن و هوادار در وظایف خود قصور می‌کنند مسوولان سریعاً اقدام به محرومیت و جریمه آنها می‌کنند و این مساله باید در باشگاه هم وجود داشته باشد و آنها نیز به تعهداتی که داده‌اند پایبند باشند.

دیدگاه‌ها