کد خبر : 1343122 | 02 مرداد 1395 ساعت 18:20 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

لوپتگی:

اگر سرمربی اسپانیا نمی‌شدم به انگلیس می‌رفتم

خولن لوپتگی، سرمربی جدید تیم ملی اسپانیا اذعان داشت که تجربه حضور در عرصه ملی برای او بسیار شیرین بوده است وگرنه او می‌توانست سرمربی وولورهمپتون بشود.

اگر سرمربی اسپانیا نمی‌شدم به انگلیس می‌رفتم

به گزارش "ورزش سه"، لوپتگی که هفته گذشته جانشین ویسنته دل بوسکه شد، سابقه حضور در تیم ملی جوانان و امید اسپانیا را نیز در کارنامه خود می‌بیند.

 

لوپتگی در این رابطه گفت: "قرار بود تا به زودی مذاکراتم با باشکاه انگلیسی به پایان برسد و من در انتظار شنیدن خبر انتصاب به عنوان سرمربی وولورهمپتون بودم. قطعا اگر پیشنهاد تیم ملی اسپانیا در کار نبود، حالا سرمربی این تیم شده بودم".

 

سرمربی 49 ساله تیم ملی اسپانیا افزود: "برای کار کردن در انگلیس بسیار مشتاق بودم زیرا نکات مثبتی زیادی را برایم به ارمغان می‌آورد. ولورهمپتون باشگاهی بزرگ، با قدمتی فراوان، ساختاری مناسب و طرفداران پرشور به شمار می‌آید".

 

لوپتگی همچنان به ستایش کنی جکت، مدیر باشگاه انگلیسی پرداخت و در مورد او گفت: "می‌دانم که کار کردن در این پست چه مصائب دشواری را به همراه دارد و من احترام زیادی برای او و تیم کاری او قائل هستم. وقتی تصمیم گرفتم سرمربی اسپانیا شوم، رفتار جکت با تصمیم من فوق العاده و کاملا با احترام بود".

 

1128469

 

لوپتگی در مورد شرایط موجود در تیم ملی اسپانیا نیز گفت: "ایمان دارم که برای تکرار روند خوب و افتخار آمیز گذشته، باید اصلاحات صحیح و مداومی در تیم ملی اسپانیا انجام شود. دراولین قدم، ما باید نقاط ضعف و قوت خودمان را شناسایی کنیم".

 

سرمربی سابق پورتو افزود: "چیزی که مشخص است این است که رقبای ما توانسته‌اند روش پایان دادن به سلطه ما را شناسایی کنند و حالا این نوبت ماست که بتوانیم راهی برای مقابله با قدرت‌های بزرگ بیابیم".

 

به طور خلاصه، باید بدون از دست دادن ماهیت و ذات فوتبال لاروخا، با رقبای بزرگ مبارزه کنیم.

دیدگاه‌ها