کد خبر : 1343132 | 02 مرداد 1395 ساعت 19:01 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

تایید مذاکرات در مورد پوگبا

آلگری: امکان جدایی پوگبا زیاد است

ماکسی آلگری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس اخبار منتشر شده در مورد مذاکرات منچستر یونایتد با پل پوگبا، ستاره فرانسوی تیمش را تایید کرد و احتمال انجام این انتقال را رد نکرد.

آلگری: امکان جدایی پوگبا زیاد است

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای گذشته اخبار زیادی مورد پیشنهاد 85 میلیون یورویی شیاطین سرخ به پوگبا منتشر شده است و به نظر می‌رسد خود پوگبا هم با سران یونایتد توافق کرده است و حالا فقط مذاکرات بین دو باشگاه باقی مانده است.

 

البته خود مورینیو و دیگر اعضای باشگاه انگلیسی، مذاکره با "مروارید سیاه" را کتمان کرده‌اند اما امروز آلگری اعتراف کرد که هافبک تیمش در استانه جدایی از جمع بیانکونری‌ها قرار دارد.

 

آلگری در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار با ملبورن سیتی گفت: "در این لحظه، پوگبا بازیکن ما محسوب می‌شود اما هیچ کس از آینده خبر ندارد و ممکن است به زودی خبر جدایی او از یوونتوس را در رسانه‌ها مشاهده کنیم.

 

 

1127932

 

البته امسال بازیکنان خوبی به ما اضافه شده‌اند و با خرید پیاتسا، ستاره جوان کروات ما بدون پوگبا هم در شرایط خوبی قرار داریم".

 

منچستر یونایتد تا به حال حضور فعالی در بازار نقل و انتقالات تابستانی داشته است و موفق شده اریک بیلی، میختاریان و زلاتان را به خدمت بگیرد.

 

البته مورینیو سعی می‌کند خیلی در مورد انتقال پوگبا صحبت نکند و هرگز در مصاحبه هایش نام این ستاره 23 ساله فرانسوی را مطرح نمی‌کند.

 

مورینیو در این خصوص گفت: "همه در مورد یک بازیکن صحبت می‌کنند اما ما حداقل 2 گزینه خوب در این پست داریم. اصلا متعجب نخواهم شد اگر بازیکن دیگری را در این پست خریداری کنیم".

 

در حال حاضر شاگردان آقای خاص در تور پیش فصل چین به سر می‌برند و دیروز در دیداری دوستانه، با 4 گل مغلوب دورتموند شدند.

دیدگاه‌ها