کد خبر : 1343139 | 02 مرداد 1395 ساعت 19:16 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

ریدله: گوتزه فوتبال را فراموش نکرده است

کارل هاینز ریدله، بازیکن سابق تیم ملی آلمان معتقد است که تاثیر بازگشت گوتزه به دورتموند خیلی سریع مشخص خواهد شد و تصمیم ستاره جوان آلمانی برای بازگشت به باشگاهی که در آن رشد کرد صحیح بوده است.

ریدله: گوتزه فوتبال را فراموش نکرده است

به گزارش "ورزش سه"، ریدله اظهر داشت که بعد از دوران ناموفق حضور در بایرن،  گوتزه می تواند روند خوب گذشته خود را دوباره در دورتموند تکرار کند.

 

گوتزه در تابستان سال 2013 با مبلغ 37 میلیون یورو راهی بایرن شد اما هرگر نتوانست دوران طلایی خود در دورتموند را در تیم جدید نیز تکرار کند و در فصل آخر، تقریبا به یک بازیکن نیمکت نشین تبدیل شده بود.

 

گوتزه که در دورتموند بازیکن بسیار محبوبی محسوب می‌شد، بعد از پیوستن به بایرن مورد غضب هواداران زنبورها قرار گرفته بود.

 

 

1128488

 

بسیاری از کارشناسان، تصمیم سران دورتموند برای خرید دوباره بازیکن 24 ساله تیم ملی آلمان را زیر سوال بردند اما ریدله ایمان دارد که گوتزه همانند یک الماس است و دوباره شاهد درخشش او خواهیم بود.

 

ریدله در این خصوص گفت: تصمیم بازگشت، تصمیم بسیار مهم و تاثیرگذاری در آینده ماریو خواهد بود و او به همگان نشان خواهد داد که فوتبال بازی کردن را از یاد نبرده است.

 

زیر نظر توخل، شاهد پیشرفت دوباره و بازگشت به ریتم قبلی خواهیم بود. توخل استاد بازی گرفتن از بازیکنان است و این موضوع در مورد عملکرد میختاریان در سال گذشته، به وضوح قابل دیدن بود.

دیدگاه‌ها