کد خبر : 1343171 | 02 مرداد 1395 ساعت 20:32 | 26.7K بازدید | 0 دیدگاه

شکست ناپذیری آلکمار در بازی های پیش فصل

جهانبخش برلینی ها را 10 نفره کرد

آلکمار در ادامه بازی های تدارکاتی خود موفق شد و این بار هم با درخشش ملی پوش ایرانی با سه گل تیم سرشناس آلمانی را پیش رو برداشت.

جهانبخش برلینی ها را 10 نفره کرد

به گزارش "ورزش سه"، آلکمار که خود را برای بازی پلی آف یورو لیگ برابر حریف یونانی آماده می کند عصر امروز در ورزشگاه آفاس میزبان تیم سرشناس هرتابرلین بود و در پایان با برتری 3-0 به روند شکست ناپذیری خود در بازی های پیش فصل ادامه داد.


 در این بازی علیرضا جهانبخش از ابتدا در ترکیب تیم هلندی قرار گرفت و با بازی درخشان خود نقش موثری در برد این تیم ایفا کرد. آلکمار در دقایق 35 ، 39 و 54 توسط هنریکسن (2 بار) و وگهورست دروازه حریف آلمانی را باز کرد و به یک پیروزی دیگر در بازی های تدارکاتی خود دست پیدا کند. جهانبخش علاوه بر بازی خوب در ساختار تهاجمی در دقیقه 56 بازی با خطایی که از استارک مدافع هرتابرلین گرفت باعث شد تا داور این مدافع را از زمین اخراج و هرتابرلین را 10 نفره کرد.


برلینی ها با تمام نفرات کلیدی خود از جمله ایبسویچ، سالومون کالو، ادینهو و ... در این بازی به میدان رفت و تا قبل از گل اول بازی می توانست در چند صحنه به گل برسد اما یاران جهانبخش رفته رفته به بازی مسلط شدند و در نهایت به یک برد شیرین رسیدند تا برای مصاف روز چهارشنبه با حریف یونانی در پلی آف یورولیگ آماده شوند.

دیدگاه‌ها