کد خبر : 1343186 | 02 مرداد 1395 ساعت 21:47 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد ونگر از تاثیر اسپانسرها بر پیش فصل

آرسن ونگر، سرمربی فرانسوی آرسنال معتقد است که فشار اسپانسرها باعث می‌شود تا باشگاه‌ها پیش فصل خسته کننده‌ای را سپری کنند.

انتقاد ونگر از تاثیر اسپانسرها بر پیش فصل

به گزارش "ورزش سه"، آرسن ونگر در این رابطه به وب سایت رسمی آرسنال گفت: "به این نتیجه رسیده‌ام که انجام سفرهای طولانی قبل از فصل باعث می‌شود تا تیم‌ها فشار زیادی را تحمل کنند و این خستگی در طول فصل تاثیر بدی بر عملکرد باشگاه‌ها دارد".


ونگر ادامه داد: "زمانی که من سرمربی آرسنال شدم، مسابقات و آماده سازی پیش از فصل به این شکل نبود و ما مجبور نبودیم مسافت‌های زیادی در دور دنیا برای بازی کردن در کشورهای مختلف طی کنیم.


در گذشته من در مقابل اسپانسرها مقاومت می‌کردم اما انگار امروز آنها قوی‌تر و من ضعیف‌تر شده ام".


آرسنال دیشب در دیداری تدارکاتی برابر نیس فرانسه به تساوی یک بر یک دست یافت و ونگر از برنامه‌های سفری تیمش در روزهای آینده رضایت چندانی ندارد.

 

 

1128518


"در هفته‌های آینده باید به ایالت متحده سفر کنیم و در شهرهای مختلف این کشور به میدان برویم. بعد از آن به شمال اروپا سفر خواهیم کرد و در کشورهای نروژ و سوئد نیز باید دیدارهای تدارکاتی خود را انجام بدهیم.


برای این بازی‌ها، باید چیزی در حدود 23000 مایل سفر کنیم و تنها یک هفته قبل از شروع لیگ برتر به خانه بازخواهیم گشت. گفتنی است که آرسنال در هفته اول لیگ برتر در دیداری دشوار به مصاف لیورپول خواهد رفت".


در سال 1997، آرسنال تنها 6 دیدار تدارکاتی انجام داد و فقط یک بار به اتریش سفر کرد. همین روند باعث شد تا آنها در 12 دیدار اول خود در لیگ برتر شکست نخورند.

دیدگاه‌ها